Archiwum strony

Paweł Karelin

Krwisty | 10.10.11 | 0 komentarze

10 października 2011, 00:49

Oprócz smutnych informacji o naszych goleszowskich skoczkach, dobiegła nas także tragiczna wiadomość z Rosji. Znany i lubiany rosyjski skoczek Paweł Karelin zginął w wypadku samochodowym. 

Od rana jestem w szoku i jedno co czuję, to wielki smutek. Chyba jak wielu z nas, lubiłem tego zawodnika, który był bardzo utalentowany. Całkiem niedawno na LGP robiłem mu zdjęcia - już nigdy go nie sfotografuję :-(

Mógłbym pisać tu referaty, ale to raczej w tym momencie niepotrzebne. Nie wiedziałem, jak uczcić Jego pamięć i zmontowałem krótki filmik.



 

Łączę się w bólu z jego rodziną i przyjaciółmi. Pawle, na zawsze zostaniesz w mojej pamięci.




Informacja własna

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA