Archiwum strony

Adam Małysz - do skoków nie wrócę

Krwisty | 29.11.11 | 5 komentarze

Bardzo ciekawą rozmowę z Adamem Małyszem można obejrzeć na stronie Lotto. Adam opowiada o skokach narciarskich, rajdach samochodowych, starcie w Dakarze.

"Przede wszystkim sport jest sportem i to co się wyniesie ze sportu, to zawsze pozostaje: przygotowanie kondycyjne, refleks i koncentracja" - odpowiada na pytanie o cechy wspólne skoków i rajdów.

Małysz mówi, że za młodu ze skoków nigdy by nie zrezygnował, ale motoryzacja też była zawsze jego pasją:
"Mój wiek jest taki, że w motoryzacji mogę dalej uprawiać sport. Są zawodnicy mający po sześćdziesiąt parę lat, startują dalej i nawet wygrywają, także to jest na pewno jeszcze jakaś przyszłość" - przewiduje wiślanin.



Spytany o swoją przyszłość w rajdach kwituje: " (...) Wszystko będę robił, by ukończyć Dakar, a później się wszystko okaże, czy to, co wybrałem, jest naprawdę w 100 procentach tym, co chcę dalej uprawiać. Na razie bardzo mnie to wciągnęło. (...) Ja do skoków nie wrócę, bo obiecałem to również Hannu Lepistoe".

Czy jeszcze Adam spotka się z dawnymi kibicami?
"Jest taka akcja, którą prowadzi Lotto i mam nadzieję, że część z tych fanów, którzy nie tylko byli związani ze mną, bo byłem skoczkiem narciarskim, ale są ze mną jako Adamem Małyszem i chcą dalej mi towarzyszyć w tym co robię, to oni na pewno pozostaną i mają dalej szansę, by mnie śledzić i spotkać" - kończy nasz najlepszy skoczek.

Zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu:

WYWIAD




Źródło: radoscwygrywania.pl/

Kategorie:


5 komentarzy:

  1. Jeeedziemy Adam razem z Tobą!!! Krwisty projektujesz już kask dla Adama. Ja muszę jakis fajny motywator dla naszego Mistrza wymyślić! Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. @Granda ja ledwo z tą stronką nadążam, a gdzie mi tam czasu by zostało na projekty kasków? Praca, dom, małe dziecko i WinterSzus...na kask nie ma miejsca, ale fajnie, że Ty działasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kibic ale taki, który oddał Adasiowi serce przez te wszystkie lata a on tak pięknie potrafił się odwdzięczać na skoczniach w swych skokach i wynikach, nigdy od Adama się nie odwróci i nadal będzie śledził to co dalej robi i ściskał za niego kciuki.
    W moim przypadku to nie możliwe aby mogło być inaczej zawsze w pamięci pozostaną mi te wszystkie Mazurki jakie było mi dane usłyszeć dzięki naszemu Mistrzowi.
    Jadę z Adamem na dobre i na złe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery osoby mogą wygrać w tym konkursie wyjazd w Alpy na spotkanie z Adamem. Fajnie by było znależć się w tym gronie. Pytania nie są trudne. Można próbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/reportaze/1521368,1,malysz---teraz-kierowca-rajdowy-trudno-go-dogonic.read

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA