Archiwum strony

Dwa ciekawe konkursy

Krwisty | 15.1.11 | 0 komentarze

15 stycznia 2011, 13:47

Mój dzisiejszy wpis, będzie promował dwa konkursy związane ze skokami narciarskimi.


Pierwszy, to ciekawy konkurs jaki organizuje PZN.
Jesteś kibicem skoków narciarskich? Wybierasz się na Puchar Świata do Zakopanego z aparatem fotograficznym? Nie zapomnij zrobić sobie zdjęcia w pełnym, biało-czerwonym rynsztunku, bo dzięki niemu możesz wygrać unikalne nagrody w konkursie PZN "Biało-czerwona armia"!

W nagrodach znajdą się też książki pt."Droga przez pasję", opisujące znane i nieznane fakty z życia Adama Małysza i Justyny Kowalczyk (książka niedostępna w księgarniach).

Więcej o tym konkursie na stronie PZN KLIKNIJ TUTAJ


Druga zabawa jest moja i bardziej prywata. Otóż zgłosiłem swojego bloga do konkursu Blog Roku 2010 w kategorii "Moje zainteresowania i pasje".
Pomyślałem, że nagrody są fajne, jury konkursu, to znane osoby np. Jolanta Kwaśniewska, Jerzy Sthur, czyli ktoś przypadkowy nie zasiada w jury ;-),
a najważniejszą sprawą jest promocja skoków, wszędzie tam gdzie się da i w każdej postaci, nawet bloga. I to mnie tchnęło, przekonało niedawno, by zgłosić blog.

Jak ktoś z Was ma ochotę zagłosować na mój blog, to musi wysłać SMS. Treść SMS zawiera jedną literkę H, a reszta to cyferki.


Wyślij SMS o treści H00302 na numer 7122. Koszt SMS, to 1,23 zł brutto.

Dochód z SMS zostanie przeznaczony na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.
Głosować można do 20.01.2011.

Za oddane głosy serdecznie Wam dziękuję i zapraszam kibiców do zabawy w obu konkursach.



Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA