Archiwum strony

Polska kadra skoczków na Cyprze

Krwisty | 6.11.11 | 8 komentarze


Jak donoszą trenerzy kadry Polski w skokach narciarskich, okres między sezonem letnim a zimowym, jest obficie wykorzystywany przez kadrę "A".


Polscy skoczkowie od trzech dni przebywają na Cyprze w miejscowości Larnaka.
Przy pięknej, ale nie upalnej pogodzie, nasi zawodnicy trenują siłowo oraz równowagę - poprzez windsurfing.  Kadra A do kraju powróci 10 listopada i będą szukać możliwości trenowania na śniegu.
Trzeba dodać, że trenerzy obrali strategię wypoczynku bardzo podobną do zwyczajów kadry austriackiej, która wypoczywa właśnie w Egipcie.


Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tego pobytu:

FOTO


Informacja: Skijumping/PZN

Kategorie:


8 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieję, że ten wypoczynek wyjdzie chłopakom na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja taką nadzieję ma i jej się trzymam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "obficie wykorzystywany przez kadrę "A"."- powalające stwierdzenie hahahaha ;D
    Zobaczysz Krwisty,chłopaki dadzą radę.

    Martyna (musze sobie też jakieś pseudo nadać, bo imieniem to tak dziwnie się podpisywać)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem przekonany co tego ich wyjazdu.
    Przecież oni na pewno się tam choćby trochę rozregulują (niektórzy to może nawet całkowicie się rozregulują np.M.Kot i punktów w PŚ nie zdobędzie). Zmiana klimatu na pewno pozytywnie na naszych nie wpłynie

    rafi_114

    OdpowiedzUsuń
  5. @Martyna chłopaki nie próżnują i z tego się cieszę. Bardzo obficie nie próżnują ;-)

    @rafi114 Ja bardzo, ale to bardzo jestem ciekaw, jak to opalanie na Cyprze wpłynie na skoki zimą. To jest na logikę fajne, bo masz opaleniznę i naładowane energią słoneczną akumulatory. Sam Adam jednak nie lubił takiej formy spędzania czasu przed sezonem i ona go rozregulowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maciek po wczasach w Chorwacji skaczę dobrze to i może Cypr mu pomoże. Ja w niego wierze. Przełamie się chłopak i punkty będą.
    Zresztą co tylko Maciek? Może inni się rozregulują i punktów nie będzie. Nie wiem co się tak na tego Kota wszyscy uwzięli.

    @krwisty dokładnie baaardzo obficie nie próżnują. Chodzenia po linie to było coś ;D

    Martyna "Cranberry Z."

    OdpowiedzUsuń
  7. No ta lina mnie ubawiła, bo trzeba było obie latarnie trzymać, by ich nie wygięli...to jakbym ja stanął, toby nie utrzymali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym weszła na line to ona od razu by pękła :D

    A Maciek i Kamil jakie skupienie na tej linie :P

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA