Archiwum strony

Nieudane polowanie

Krwisty | 24.5.10 | 0 komentarze

24 maja 2010, 11:50

Tak jak Wam wcześniej obiecałem, wybrałem się dziś ponownie do Szczyrku w celu zrobienia materiału z treningu Adama Małysza.
Niestety, warowałem pod skocznią dwie godziny i żaden skoczek nie pojawił się na obiekcie. Oprócz pracujących budowlańców oraz rzęsiście padającego deszczu nic się na skoczni nie działo. W szczyrkowskim COS także nie uzyskałem żadnej konkretnej informacji. Polowanie nie udało mi się. Cóż takie są czasem uroki polowania z aparatem...;-(


Wezbrane wody potoku "Żylica"



Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA