Archiwum strony

Małysz & Marton - z nimi jechać warto!

Krwisty | 17.1.12 | 5 komentarze

Adam Małysz wraz z Rafałem Martonem ukończyli rajd Dakar! Niesamowite osiągnięcie naszego skoczka przechodzi do historii. Ukończył on Dakar na 38. pozycji, a przy 174 samochodach, które wystartowały dojechało tylko 79. 


Dlatego 38. lokata naszego mistrza cieszy ogromnie.
Był lepszy niż Krzysztof Hołowczyc w swoim dawnym debiucie (60. pozycja). Założenia przeddakarowe były proste - dojechać i ukończyć.

Jednak Adam nie byłby sobą, gdyby jechał tylko na ukończenie. On jechał i rywalizował, ścigał się, walczył!
Gdyby ktoś przed Dakarem dawałby mu 38. lokatę w ciemno, wielu pukałoby się z niedowierzaniem w głowę.
Jednak Małysz, to Małysz i po prostu wyrwał sobie, to co najlepsze.



Gratulujemy serdecznie Adasiowi i Rafałowi oraz wszystkim Polakom startującym w tym arcytrudnym wyścigu i czekamy na przyszłoroczny Dakar.

Źródło: Informacja własna/Caroline Team

Kategorie: ,


5 komentarzy:

  1. Amen:)
    Chwała ci Panie, że też napisałeś o Adamie dziś zauważyłam, że nasze portale też się postarały jeden i drugi i też chwała im za to.
    Kto jak kto ale Adam uważam, że zasługuje na szcunek, uznanie i stałe miejsca na portalach o skokach i co z tego, że teraz jest kierowcą?
    Ja przez 14 dni śledziłam dzień po dniu jak mu idzie nie była bym sobą gdybym tego nie robiła, jechał i ejchał, nie raz małymi przygodami nie raz z większymi jak to piekielne sprzęgło co mu wysiadło powiało też małą grozą jak tylko jego refleks uratował ich przed czołowym zderzeniem z wielką krową po ciemku:)
    To trudny i bardzo niebezpieczny rajd i cieszę się, że kolejny raz Adam pokazuje charakter i osobowośc i wolę walki.
    Za rok pierwsza dziesiątka :)
    Gratulacje.
    Pewnie dziś będzie w domu bo mieli dziś już być w Polsce.
    Przegląd Sportowy pisze, żę Adam ma być na dwóch konkursach w Zakopanem dopdingować kolegów, fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś przyleciał Hołek.
    Adam przyleci jutro po południu.
    Jeszcze później będą motocykliści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem:) widziałam Hołka na TVN 24 :) Adama i jego ekipa lądują jutro o 16.05 na Okęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Dona ja nie tylko napisałem to powyżej, ja jako jedyny dałem zakładkę dakarową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam stanie kiedyś na podium Dakaru. Jestem tego pewien :)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA