Archiwum strony

Kadry zakończyły tydzień treningów w Szczyrku

Krwisty | 26.5.12 | 5 komentarze

Jakub Kot
Wczoraj miał miejsce ostatni z trzech treningów kadr skoczków, jakie miały miejsce od środy w Szczyrku. Przeważała kadra młodzieżowa prowadzona przez Roberta Mateję i Macieja Maciusiaka. Także Piotr Fijas, asystent trenera Łukasza Kruczka, pilnował kilku swoich podopiecznych.







Średnio kadrowicze ćwiczyli dwa razy dziennie, a że dla niektórych były to pierwsze skoki po przerwie urlopowej, efektem były zakwasy mięśni nóg. Obskakiwano trzy obiekty, część skoczków zasiadała na belce K-70, inna grupa na K-95, a wśród nich byli tez młodzi juniorzy oraz dzieci skaczące na K-40. Obiekty funkcjonowały wzorowo, a oprócz polskich ekip, trenowali także Czesi.




Kadra młodzieżowa rozjechała się do domów, zakopiańska jej część będzie ćwiczyła w Zakopanem, a beskidzka w Beskidach. Następne zgrupowanie "młodzieżówki" ma mieć miejsce początkiem czerwca.



Zapraszamy na krótką relację filmowo-zdjęciową.

Pokaz slajdów:


Film: (by polepszyć jakość filmu kliknij w okienku "Zmień jakość" i ustaw 720p HD)


Źródło: Informacja własna

Kategorie: , ,


5 komentarzy:

  1. Ale kolejna rewelacyjna fotorelacja plus filmowa:)
    Niekórzy mają zakwasy ? to normalna sprawa po dłuższej przerwie od skakania ale to minie po kilku dniach:)
    Ja w swojej dyscyplinie po dłuższej przerwie kiedy poszłam na trening to na drugi dzień nie mogłam wstać z łóżka:) ledwo chodziłam:)
    Ale to minęło wraz z kolejnymi treningami:)
    Ale tego lata będzie sportu w tv do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że moje relacje Wam się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Krwisty
    Byłbyś wstanie wypytać naszych kadrowiczów, trenerów o wrażenia ze skoków w nowych kombinezonach? Najlepiej po jakimś treningu na Malince. Przyznam, że jestem strasznie ciekawy ich opinii po skokach na większej skoczni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kadrowicze już coś przebąkiwali, że spoko, ale muszą się przyzwyczaić. Trenerów nie zdążyłem spytać o ocenę tego wszystkiego, bo nie mogłem zostawać do końca treningu, bo mnie praca wzywała i wpadałem tylko na godzinkę. A w czasie treningu nie chciałem ich rozpraszać gradem pytań. Poczekam na inny trening i może wtedy będę miał możliwość podpytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawał dobrej roboty ;-)
    Kto spisywał się najlepiej na tych treningach .? :)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA