Archiwum strony

Z cyklu wyszperane w necie: Śluby skoczków narciarskich, czyli rozWeselmy się...

Krwisty | 10.5.12 | 4 komentarze

Ślub Izy i Adama
Witam, przeglądając internet natknąłem się na ciekawostkę wartą zapodania. Pewna internautka (nie znam) prowadzi bloga, a w nim umieściła zbiór zdjęć ze ślubów i wesel skoczków narciarskich.










Niby nic takiego, ale patrząc na niektóre zdjęcia, na twarzy pojawia się uśmieszek, uśmiech, a czasem rechot i napad wesołości. ;-)))
Polecam w ten ogórkowy czas rozWESELIĆ się trochę na weselach. ;-)


KLIKNIJ TUTAJ i zobacz fotki

Źródło: http://www.ski--jumping.blogspot.com/

Kategorie: , ,


4 komentarze:

  1. Fajne fotki :)
    Nie było fotek ze ślubu Piotra :)
    NO to Stefanek już ma pełną rodzinkę czyli stabilizacja jest teraz powinien lepiej skakać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że skoczkowie mają świetny gust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jutro będę na weselu i to aż w Radomiu :), ale niestety młody pan to nie skoczek narciarski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, proszę Krwisty co za newsik :D

    A ja myślałam, że to ja jestem taką plotkarą kto z kim :D

    Nie, no ja jestem zorientowana, ale tam gdzie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA