Archiwum strony

CoC Wisła - wypowiedzi po konkursie. Foto i Video

Krwisty | 24.2.13 | 0 komentarze

23 lutego na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle Malince odbył się pierwszy z dwóch zaplanowanych tutaj konkursów zaliczanych do cyklu Pucharu Kontynentalnego w skokach narciarskich. W pierwszej serii na belce startowej zasiadło w sumie 60. zawodników. W serii finałowej wystąpiło 32.










Zawody wygrał Niemiec Danny Queck, który w pierwszej serii po skoku na odległość 124 metrów zajmował 7. pozycję. W serii finałowej skoczył 130,5 metra i zapewnił sobie pewną wygraną, zdobywając łącznie 252,6 punków. - Zawody były bardzo fajne, nie padał śnieg, nie wiało. Jestem szczęśliwy, że wygrałem i ponownie tutaj jestem - przyznał dzisiejszy zwycięzca.

Skokami na odległość 125 i 126,5 metra i łączną notą 249,2 punktów drugie miejsce wywalczył Matic Benedik. - Warunki dziś były perfekcyjne, tak jak stan techniczny skoczni, nie wiało. Lubię takie konkursy, tak jak lubię skakać w Polsce. Podoba mi się atmosfera podczas konkursów i kibice dopingujący nas w trakcie zawodów - przyznał zadowolony Słoweniec.
Piąteczka
 
ANZE SEMENIC 


Na najniższym stopniu podium stanął Krzysztof Biegun. Zawodnik SSL LZS Sokołów Szczyrk po pierwszej serii prowadził w zawodach. Ostatecznie po skokach na odległość 124,5 i 124 metra mając łączną notę 245,8 punktów zajął trzecie miejsce. To życiowy sukces Polaka. - Cieszę się, to były fajne zawody, bez wiatru, pogoda dopisała. To moje najlepsze miejsce w zawodach Pucharu Kontynentalnego. Spóźniłem drugi skok, za bardzo chciałem wygrać ale i tak cieszę się z trzeciego miejsca. Na jutro jestem nastawiony bojowo - zapewnił Biegun i dodał: - Dopiero się rozkręcam, mam nadzieję, że wyniki będę coraz lepsze. Od kiedy jestem w kadrze mam lepsze możliwości, lepszy sprzęt, staram się to wykorzystać.

Krzysztof Biegun


WinterSzus.pl był na zawodach. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć oraz filmów z tego wydarzenia.


Foto Anna Walczyńska:



Foto Krwisty:



I Seria Konkursowa:



II Seria Konkursowa:


Dekoracja:



Konferencja prasowa:


Podziękowania:


Źródło: Katarzyna Koczwara-PZN/Informacja własna

Kategorie: ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA