Archiwum strony

MŚ Val di Fiemme: Loitzl wygrywa kwalifikacje

Aga Pająk | 27.2.13 | 4 komentarze

Kwalifikacje przed jutrzejszym konkursem o tytuł mistrza świata na skoczni dużej wygrał Wolfgang Loitzl, który uzyskał 125 metrów. Tuż za nim sklasyfikowano Michaela Neumayera (124,5 m). Trzecia pozycja przypadła Thomasowi Morgensternowi (123,5 m).


Andreas Wank skoczył 122 metry, co pozwoliło zająć mu czwartą lokatę. Czołową "5" zamknął Andreas Stjernen (121,5 m). Pół metra bliżej lądował Maciej Kot, toteż był szósty. Trzy kolejne pozycje zajęli Japończycy - Taku Takeuchi (121,5 m), Noriaki Kasai (120 m) oraz Daiki Ito (119 m). Manuel Fettner (121 m) był dziesiąty.

O medale rywalizować będą także Dawid Kubacki (118 m) oraz Piotr Żyła (118 m), którzy odpowiednio zajęli 13. i 16. miejsce. Skok poza kwalifikacjami oddał Kamil Stoch, który uzyskał 125 metrów.

źródło: informacja własna

Kategorie: , , ,


4 komentarze:

  1. Nasi całkiem nie źle skoczyli.
    Morgenstern też wrócił na te MŚ w fajnej formie może włączyć się do walki o medal.
    No i fajnie było znowu słyszeć Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sport.tvp.pl/inne/zimowe/ms-val-di-fiemme/skoki-narciarskie/wideo/malysz-w-val-di-fiemme-wspomnienia-wracaja/10238002

    Wywiad z Adamem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jak się patrzyło na te kwalifikacje to można było usnąć tak niski ten poziom, że oglądałam bez większego zainteresowania.
      No bo jak może fascynować konkurs gdzie najdłuższy skok to 125 m na dużej skoczni większośc spadała na bulę bo nie mogli dolecieć do 120 m nawet.To się zrobiło mało fascynujące dla widza bo co mi z tego, że dadzą jakieś dodatnie punkty za wiatr jak na zawodach można ziewać z nudów.

      Usuń
  3. "Będziesz komentował konkurs w Eurosporcie?

    - Nie. Była taka propozycja, ale ostatecznie zrezygnowałem. Będę ekspertem na dole skoczni. Przyjechałem tutaj głównie pomóc chłopakom. Przy okazji dementuję plotki, że za współpracę z Eurosportem dostałem wynagrodzenie. Czytałem, że TVP nie było na mnie stać, bo Eurosport przebił ofertę. Nie podpisałem kontraktu, to przyjacielski układ. Eurosport pokazywał mnie na Dakarze, w zamian jestem ich ekspertem od skoków. Nie poszło o pieniądze. Tuż przed listopadowym konkursem w Kuusamo dostałem propozycję wizyty w studiu TVP, ale byłem już dogadany z Eurosportem i nie mogłem ich zawieść"

    Calośc wywiadu na sport.pl

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA