Archiwum strony

CoC Liberec: Marinus Kraus najlepszy - fotorelacja i wypowiedzi najlepszych

Aga Pająk | 3.3.13 | 0 komentarze


W dniach 02-03. marca na skoczni Jested w czeskim Libercu odbyły się dwa konkursy z cyklu Pucharu Kontynentalnego. Najlepszy okazał się być Marinus Kraus. Niemiec nie miał sobie równych w sobotę i w niedzielę. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji. 



W pierwszy dzień rywalizacji pogoda sprzyjała zawodnikom - świeciło słońce, a wiatr nie przekraczał dozwolonych parametrów. Niestety, w niedzielę aura nie była już tak sprzyjająca. Odwołano serię próbną, a jednoseryjny konkurs przełożono na godzinę 9:15. Pomimo złych warunków mieliśmy możliwość podziwiania bardzo ciekawego konkursu, do którego zgłoszonych zostało 74 zawodników.

1. Marinus Kraus 2. Kim Rene Eleverum Sorsell 3. Matic Kramarsic
Marinus Kraus skokami na odległość 103 m i 94,5 m wygrał sobotnie zawody.
- Konkurs był bardzo dobry w moim wykonaniu. Skocznia jest bardzo dobrze przygotowana, także gratuluję wszystkim ludziom, którzy mieli w tym swój udział. Skakałem dzisiaj dobrze, także jestem naprawdę szczęśliwy. - powiedział Marinus Kraus.
Na drugiej pozycji uplasował się Kim Rene Eleverum Sorsell (102 m i 94 m). Skład podium uzupełnił Matic Kramarsic (97,5 m i 98 m).
Najlepszy z Polaków okazał się być Łukasz Rutkowski (96,5 m i 98 m), który sklasyfikowany został tuż za "pudłem". Czołową "5" zamknął kolejny z Polaków - Krzysztof Biegun (97 m i 98 m). Na szóstej pozycji ex-aequo znaleźli się Atle Pedersen Roensen (101 m i 93 m) oraz Rok Justin (98 m i 95,5 m).

Łukasz Rutkowski

Łukasz Rutkowski stwierdził, że jest zadowolony z czwartego miejsca, jednak dodał, że stać go na więcej. Na pytanie odnośnie warunków odpowiedział, iż te były zmienne. 

1. Marinus Kraus 2. Fredrik Bjerkeengen i Matic Kramarsic

Tryumfatorem jednoseryjnego konkursu został, podobnie jak dzień wcześniej, Marinus Kraus (103 m). Niemiec tym samym potwierdził swoją wysoką dyspozycję.
- Wygrałem tutaj wczoraj i dziś, także jestem szczęśliwy. Warunki do skakania były dziś bardzo trudne, ponieważ wiatr wiał raz z przodu, a raz z tyłu. Potrzebowałem szczęścia i dobrych skoków, aby osiągnąć sukces i udało się. Jest to najlepszy sezon w mojej karierze. - stwierdził tryumfator.

Taką samą łączną notę uzyskali Fredrik Bjerkeengen (102,5 m) oraz Matic Kramarsic (101 m), toteż sklasyfikowani zostali tuż za zwycięzcą. Pius Paschke uzyskał 101 metrów, co pozwoliło na zajęcie czwartego miejsca. Piąty był Manuel Poppinger (98,5 m).
Najlepiej z naszych reprezentantów spisał się Jan Ziobro (98 m), który był ósmy. Dobry skok na odległość 97 metrów oddał Aleksander Zniszczoł, który sklasyfikowany został "oczko" niżej.

Fredrik Bjerkeengen


Przeprowadziliśmy także krótką rozmowę z Fredrikiem Bjerkeengenem.
- Jestem usatysfakcjonowany z dzisiejszego wyniku. Miałem trochę szczęścia, lecz to są właśnie skoki. Na skoczni trochę wiało, lecz wydaje mi się, iż było możliwe przeprowadzenie drugiej serii konkursowej. Jest to najlepszy sezon w moim wykonaniu. W tym momencie nie znajduję się w żadnej kadrze, trenuję w klubie w Lillehammer, lecz mam nadzieję, że uda mi się wywalczyć miejsce w kadrze A lub B. Na chwilę obecną nie ma to znaczenia w której się znajdę, gdyż wiem, że jeśli będę skakał wystarczająco dobrze, to otrzymam szanse na starty w zawodach. - powiedział Norweg




 źródło: informacja własna

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA