Archiwum strony

PŚ Trondheim: Kamil Stoch tryumfuje, Żyła 9.

Aga Pająk | 15.3.13 | 19 komentarze

Swój kolejny tryumf w konkursie Pucharu Świata odniósł Kamil Stoch, który w swoich próbach uzyskał 131 m i 140 m. Na drugiej pozycji sklasyfikowano Richarda Freitaga (132 m i 136 m). Skład podium uzupełnił Daiki Ito (130 m i 135,5 m).



Tuż za "pudłem" uplasował się Michael Neumayer (133,5 m i 136 m). Piąte miejsce zajął lider po pierwszej serii - Robert Kranjec (133,5 m i 132 m). Dalej kolejno miejsca zajęli Peter Prevc (129,5 m i 132,5 m), Jurij Tepes (129 m i 134 m) oraz Anders Jacobsen (130,5 m i 132 m). Po raz kolejny z dobrej strony pokazał się Piotr Żyła (129 m i 131 m), zajmując dziewiątą lokatę. Czołową "10" zamknął Severin Freund (129 m i 130 m).

Punkty zdobyli także Dawid Kubacki (123,5 m i 131,5 m) - 17., Maciej Kot (127 m i 126,5 m) - 24. oraz Stefan Hula (121,5 m i 127 m) - 29. Do drugiej serii nie awansował Krzysztof Miętus (113 m), który zajął ostatnie 50. miejsce.

źródło: informacja własna

Kategorie: , , , , ,


19 komentarzy:

  1. Jaki miły początek weekendu:)Kamil szaleje. Bardzo mi się podobał ten kibic w tęczowej kurtce - robił tam pozytywne show (aż mi się same usta w uśmiechu rozciągnęły), dawno nie widziałam kogoś, kto tak dziecięco, cudownie się cieszy. Gromki Mazurek w Trondheim łezkę z oka wyciska. No i mamy Kamila na wirtualnym podium generalki. Piter w dziesiątce, a Dawid na niezłym 17 miejscu. Jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to sen ? to ja nie chcę się obudzić :D
    Co za loty w wykonaniu Kamila coś pięknego a ci nasi kibice w Norwegii przypomnieli mi dziś czasy kiedy tak śpiewali Adasiowi.
    To dal nich radość, że mogą znowu śpiewać nasz hymn narodowy w sumie sama dziś śpiewałam :P
    Dla wszystkich naszych skoczków, którzy znaleźli się w finale wielkie dzieki i gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogie Panie, ja też jestem zachwycony konkursem, mazurkiem i morzem biało-czerwonych flag.
    Wiele osób w momencie zakończenia kariery przez Adama twierdziło, że miłość do skoków Polaków szybko przeminie.
    Nic z tych rzeczy.
    To nie jest żadne chwilowe zauroczenie, lecz pełne i długotrwałe uczucie, co pięknie było widać dziś na trybunach.
    Jeżdżenie "na Małysza" przerodziło się w jeżdżenie "na skoki", i to jest cudowne.

    Kamil jest w tej chwili w najlepszej formie z całej stawki i drugie zwycięstwo z rzedu jest tego konsekwencją. Nawet jeden mniej udany skok w tym nie przeszkadza.

    Na pochwałę zasługuje także Piotrek Żyła. Nareszcie Wiślanin oddał dwa dobre skoki i pewnie zaliczył pierwszą dziesiątkę.

    Stefan Hula zdobył dwa punkciki i chyba zaklepał sobie wyjazd do Planicy. Dobrze by było, by Stefan w Oslo dołożył jeszcze parę punktów, bo na tę chwilę i tak Biegun, bardziej zasługuje na loty.

    Gratulacje Kamil!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz Adaś też nie źle wymiata właśnie dziś startuje w rajdzie Italina Baja .......
    Hołek po pierwszym dniu 1 natomiast Adam i Marton 5 miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojciec Kota ma rację co do Maćka.
    Maciek nawet jak skoczy ładnie, daleko to okazuje wielkie niezadowolenie wciąż to się mści na nim w drugim skoku bo jest gorzej.
    Maciek zapomniał o czymś, że skoki mają go cieszyć a nie sprawiać ponurą minę.
    Musi to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Dona! Niech Maciek tego nie zmienia! Już słyszałam wypowiedzi fanek, że uśmiech Macieja nawet po dobrym skoku oznacza brak ambicji! :P
      sie uśmiałam ogólnie z takich rzeczy :P

      Usuń
    2. Własnie sam mówi w wywiadzie na sj, że skoki go już nie cieszą.
      To ja nie mam więcej pytań.
      MNie nie cieszą takie wypowiedzi skoczka, który zajmuje w tym sezonie bardzo dobre miejsca sam się dołuje i nikt nic na to nie poradzi.

      Usuń
  6. Ja mam nadzieje że o wyjeździe do Planicy oprócz wyników z PŚ i Niżnego Tagiła (chyba że Stefan w Oslo będzie w drugiej dziesiątce, albo w Rosji ktoś dwa razy wygra, wtedy miejsce z automatu się należy) zadecyduje ocena stylu zawodników. Czy się nadaje na mamuta, czy nie a także można zrobić sprawdzian w kraju, ale koniecznie na dużej skoczni.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja oprócz tych wszystkich zachwytów czekam na poważną pracę nad lataniem Dawida. Dla mnie to skoczek o potencjale na pierwszą trójkę PŚ. Tylko niech go ktoś do końca poukłada w locie i przekona, że stać go na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs ładny.
    @gina
    Ja zaś z niecierpliwością czekam na pierwsze podium Naszego Ulubionego Człowieka-Zagadki. ;)
    Jego też trzeba poukładać i przekonać, że stać go na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Gina
    Nie znam się na technice, ale tak laickim okiem zauważyłem, że Dawid po ostatnich mamutach trochę inaczej układa się w locie. Chodzi mi o to, że bardziej kładzie się na nartach i tak mi się wydaje, że postęp jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ten Maciek wygaduje "skoki przestały mnie cieszyć" ......brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widocznie ma dołek formy i psychiki, albo psychiki i formy - jedno z drugim połączone. Wyliże się z tego.

    Przypomnijcie sobie Kamila sprzed paru sezonów. Jak się denerwował, jak fochy stroił. Potem dojrzał, zmądrzał i wygrywa. Maciej jest podobnie ambitny i to go przy dobrej "obróbce" powinno wysoko zaprowadzić.
    Musi tylko mieć wsparcie grupy, psychologa, przyjaciół i rodziny.
    Dajmy mu czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się ożeni :D wtedy wszystko wróci do normy.

      Usuń
    2. nie ma sprawy Dona :P Jestem chętna :P pocieszyłabym go :)

      Usuń
    3. Nadaję się do tego zadania idealnie :D

      Usuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA