Archiwum strony

PZN zaprasza dziennikarzy na podsumowanie zimy

Krwisty | 17.4.13 | 12 komentarze

Miniony sezon skoków narciarskich był pełen niezwykłych emocji. Jego zwieńczeniem było zdobycie przez Kamila Stocha tytułu Mistrza Świata oraz wywalczenie przez nasza drużynę skoczków narciarskich brązowego medalu Mistrzostw Świata.


Raz jeszcze chcemy wspólnie przeżyć to, co działo się w Val di Fiemme, a także docenić medale skoczków zdobyte podczas Mistrzostw Świata Juniorów oraz uczcić kolejny zakończony sukcesem sezon zawodów LOTOS Cup - Szukamy Następców Mistrza.

W imieniu Polskiego Związku Narciarskiego serdecznie zapraszamy przedstawicieli mediów na spotkanie podsumowujące narciarską zimę 2012/2013, które odbędzie się w środę 24 kwietnia 2013 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 o godzinie 12:00.

W spotkaniu udział wezmą m.in.:

Apoloniusz Tajner - Prezes Polskiego Związku Narciarskiego;
Paweł Olechnowicz – Prezes Grupy LOTOS S.A.;
Kamil Stoch – Mistrz Świata z Val di Fiemme w skokach narciarskich;
Maciej Kot, Piotr Żyła, Dawid Kubacki – członkowie drużyny, która zajęła trzecie miejsce w Mistrzostwa Świata w Val di Fiemme;
Łukasz Kruczek – trener kadry A w skokach narciarskich;
Klemens Murańka – wicemistrz świata juniorów z Liberca;
Bartłomiej Kłusek, Krzysztof Biegun, Aleksander Zniszczoł – członkowie drużyny, która zajęła drugie miejsce w Mistrzostwach Świata Juniorów w Libercu;
Robert Mateja oraz sztab szkoleniowy kadry młodzieżowej; zawodnicy i trenerzy biorący udział w akcji Lotos Cup 2013 - „Szukamy Następców Mistrza 2013” w skokach narciarskich i kombinacji norweskiej.


Źródło:
Alicja Kosman / PZN

Kategorie: ,


12 komentarzy:

  1. Czy to podsumowanie zimy ogólnie ? czy tylko skoków bo ani słowa nie ma o naszej zdobywczyni 4 kk w karierze i malej KK za dystanse oraz v-ce MŚ .Została Justyna zaproszona ? z trenerem oczywiście bo bez niego nie było by tych sukcesów .

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie Pan Panie Robercie?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonim Ja jestem prosty chłopak, Warszawka to dla mnie za wysokie progi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa to żadne wysokie progi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonim wiem żartowałem tylko, niektórzy twierdzą, że Warszawa to największą wieś w Polsce, szczególnie na Wiejskiej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą Wiejską to się zgodzę. :)

      Usuń
  6. Robert może się czepiam :D ale jesli ten tytuł tak brzmiał pierwotnie i jest ze źródła jakie podałeś to czy nie miałam racji ?
    Bo mi się wydaje, że właśnie tak brzmiał "Podsumowanie zimy " a potem zmienili na podsumowanie skoków :P
    Czy ja się czepiam ? bo jesli tak było to chyba nie wiesz o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Dona podałem źródło i pierwotny tekst. Ale tytuł dałem swój opierający się na tym zdaniu tekstu źródłowego: "W imieniu Polskiego Związku Narciarskiego serdecznie zapraszamy przedstawicieli mediów na spotkanie podsumowujące narciarską zimę 2012/2013" - po całym tekście jednak widać, że to podsumowanie skoków.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy takie osoby z zewnątrz będą mogły uczestniczyć w tym spotkaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno po zapłaceniu 15 zł będzie można wejść "z zewnątrz", ale czy jak będzie na miejscu to nie wiem.

      Usuń
  9. Możesz mi nie wierzyć ale ja też widziałam "podsumowanie zimy " w pierwotnym artykule i tytuł był o zimowych sportach natomiast potem zmienili na podsumowanie skoków.
    Z resztą nie o to chodzi już ale nie lubię jak to ze mnie robi się balona stąd dawałam pod każdym tym art zapytania o biegi bo tytuł sugerował i sportach zimowych ale treść była tylko o skokach mniejsza z tym.
    W sumie nie wiem dlaczego robią to osobno wszystko przecież w biathlonie zdobyły dziewczyny też medale na MŚ mogło by to być wszystko połączone na jednej dużej konferencji.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA