Archiwum strony

Puchar Prezesa PZN - Wypowiedzi po konkursie

Krwisty | 24.8.13 | 7 komentarze

Po dzisiejszych zawodach o Puchar Prezesa Polskiego Związku Narciarskiego zapytaliśmy zwycięskich zawodników o krótką ocenę swoich występów i aktualnej formy. 

Rozmawiał Grzegorz Granica.

Wojciech Gasienica-Kotelnicki, zwycięzca zawodów tak ocenił swój występ - Zawody potraktowałem jako porządny konkurs. W przyszłym tygodniu pierwsze starty w Mistrzostwach Polski, także trzeba już walczyć, pokazywać się i zobaczyć na jakim poziomie jest forma. 
Warunki były w miarę równe, skoki też. W próbnej serii słabszy skok, po którym się zawiodłem, ale w pierwszej i drugiej serii było OK i jestem bardzo zadowolony.  Oby tak dalej - zakończył zakopiańczyk.



Konkurs pozytywny chodziło o to by wystartować w zawodach. Skoki nie były jakieś super i cały czas trzeba pracować. Skoki powoli się już  stabilizują. Te zawody potraktowałem jako trening. Trenowałem też w Szczyrku i Zakopanem i to jest kontynuacja treningu. Do Mistrzostw Polski nastawiam się swobodnie, trzeba skakać, a co będzie zobaczymy - ocenił swoją formę Krzysztof Miętus.


Tu był jak najbardziej trening. Trzeba na spokojnie wszystko przeanalizować. Skupiam się przede wszystkim na fazie dojazdu do progu i odbicia, a później trzeba będzie popracować  nad lotem.  Przez to, że kantowałem narty, to potem nie mogłem odlecieć. 
Mamy codziennie treningi. Trenowałem w Szczyrku i pracowałem nad tym samym. Zmierza to w lepszą stronę i powinno być coraz lepiej - poinformował  trzeci zawodnik na podium, Stefan Hula.




Źródło: Informacja własna

Kategorie: ,


7 komentarzy:

  1. Fajna relacja i wywiady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że doceniłaś. ;-) Grzesiu sie starał. Ja akurat nie mogłem być. Za to na MP do Szczyrku jedziemy we dwóch. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że ktoś zamieszcza relacje z takich podwórkowych zawodów, dzięki czemu możemy się dowiedzieć czegoś więcej niż listy wyników ze strony PZN. Wywiady są interesujące tylko szkoda, że Stefana słabo słychać. Trzymam kciuki za przygotowania i skorygowanie błędów, aby było coraz lepiej i dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorygowanie błędów przez Stefana oczywiście :) WinterSzus jest bezbłędne!

      Usuń
  4. @Aria Fresca Dzięki. Tak jak skoczkowie musza cały czas się doskonalić, to WinterSzus.pl tak samo. Bezbłędnie niestety nie ma i trza trenować dalej hi hi Pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Aria Fresca Na PZN także znajdziesz opisy i zdjęcia z małych zawodów. Ala Kosman jeździ często i robi fotki oraz pisze artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzegorz się wprawia... już nie ma tego stresu w głosie co za pierwszym razem... :)świetna robota!! :D

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA