Archiwum strony

Zakopane - relacja foto-video

Krwisty | 10.9.13 | 8 komentarze

Za nami weekend  pełen wrażeń w Zakopanem. W sobotę i niedzielę odbywały się pod Wielką Krokwią; Puchar Solidarności oraz Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich i Kombinacji Norweskiej. Puchar Solidarności padł  łupem Bartłomieja Kłuska z LKS Klimczok Bystra. Drugi był Jan Ziobro, a trzeci Piotr Żyła. W MP w kombinacji norweskiej złoto powędrowało do Pawła Słowioka, srebro do Szczepana Kupczaka, a brąz do Mateusza Wantuloka.



Dzień później na Mistrzostwach Polski w skokach narciarskich, równych sobie nie miał Jan Ziobro przed Maciejem Kotem i Dawidem Kubackim. Pogoda i humory dopisywały. Frekwencja wśród kibiców okazała się większa podczas solidarnościowych zawodów. Gośćmi specjalnymi zawodów byli Adam Małysz wraz z małżonką Izabelą oraz znany działacz związkowy, przewodniczący NSZZ „Solidarność” Piotr Duda.  WinterSzus.pl był na miejscu. Zapraszamy na krótką relację video (sobotnia konferencja i niedzielne skoki) oraz foto.

Video


Foto: Martyna Nowicka



Foto: Grzegorz Granica







Źródło: Informacja własna

Kategorie: , ,


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i ciekawa fotorelacja :)
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie o moich zdjęciach mówisz, bo nie jestem praktycznie z żadnego z nich zadowolona..
      Oj było świetnie, a to co się od niektórych skoczków nasłuchałam :P

      Usuń
    2. Czego? Powiedz, nie powtórzymy im;-)

      Usuń
    3. CranberryZest

      TY się nasłuchałaś a ja naoglądałam podczas FIS CUP w sierpniu na tyłach domków dla skoczków :D

      Usuń
    4. Oj...nie powiem xD Ze względu na koleżeńską uczciwość xD

      @Dona

      No właśnie opieprz dostałam, że na tym FC nie byłam.
      A teraz miałam okazję podnieść narty skoczka!

      Usuń
    5. CranberryZest

      Nie miałam na myśli oglądania nart :D

      Usuń
    6. No to się dogadałyśmy :P Mniej więcej o to samo nam chodziło:P

      Usuń
  2. @Dona

    W każdym razie, to były najlepsze zawody na jakich byłam. Miałam co prawda na nie jechać, bo miałam doline na maksa, ale jakoś się przemogłam i pojechałam. Było bosko i nie żałuję!

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA