Archiwum strony

LGP Hinzenbach: Tryumf Romana Koudelki, Stoch 10.

Aga Pająk | 28.9.14 | 5 komentarze

Dzisiejszy konkurs Letniej Grand Prix w austriackim Hinzenbach wygrał Roman Koudelka, który lądował na 91 i 92 metrze. Drugie miejsce zajął reprezentant gospodarzy - Gregor Schlierenzauer (91,5 m i 90 m), a skład podium uzupełnił Marinus Kraus (89,5 m i 91 m).


Dalej kolejno uplasowali się Richard Freitag (91 m i 89 m), Michael Hayboeck (89,5 m i 87,5 m), Taku Takeuchi (85,5 m i 91 m) i Stefan Kraft (88 m i 86,5 m). Ósmy wynik należał do Andersa Bardala (87,5 m i 88,5 m), a dziewiąty był Severin Freund (86,5 m i 87,5 m). Czołową "10" zamknął dwukrotny mistrz olimpijski z Soczi - Kamil Stoch (85,5 m i 91 m).

"Oczko" niżej uplasował się Maciej Kot (87 m i 88 m). Trzynasty był Piotr Żyła (86 m i 86 m), a piętnasty Jakub Wolny (83,5 m i 87 m). Punktował także Dawid Kubacki (85,5 m i 84,5 m) - 22.

Pełne wyniki zawodów TUTAJ



źródło: informacja własna

Kategorie: , , , , , ,


5 komentarzy:

  1. Oglądałam sobie dziś skoki i fajnie odleciał Koudelka.
    Gratulacje dla podium.
    Nasi też zupełnie nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałem zauważyć, czy nadal jęzor wyciąga, ale jakoś nie widziałem. Może przeoczyłem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Robert: Powiem Ci, że na Mistrzostwach Czech nie wyciągał! :D Specjalnie stałam pod progiem i patrzyłam :D

      Usuń
    2. Może ma przykurcz języka? ;-) ;-)

      Usuń
    3. Spokojnie przyjdzie zima i będzie wyciągał :D

      Usuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA