Archiwum strony

LGP Klingenthal: Fotorelacja i wypowiedzi po konkursie

Aga Pająk | 5.10.14 | 3 komentarze

Ostatnie zawody z cyklu Letniej Grand Prix tradycyjnie odbyły się w niemieckim Klingenthal. Niestety, nasi reprezentanci nie mogą zaliczyć ich do udanych. Podczas piątkowych kwalifikacji kontuzji doznał Jakub Wolny, a w sobotę punktował jedynie Piotr Żyła.


Konkurs wygrał Richard Freitag. Na podium obok niego znaleźli się także Roman Koudelka i Rune Velta.
Czech po konkursie powiedział, że jest bardzo zadowolony ze swojej dyspozycji. Dodał, że trenuje ciężko, aby utrzymać wysoką formę do zimy.

Z zawodów zadowolony był także Nicholas Fairall. Amerykanin zajął 29. i zdobył pierwsze w swojej karierze punkty w Letniej Grand Prix.
"Miałem dobry pierwszy skok. Niestety, drugi nie był już tak udany. Nie jestem więc tak szczęśliwy, jak mogłem być, ale czuję się bardzo dobrze przed nadchodzącym sezonem zimowym." - powiedział po konkursie.
Stwierdził także, że ma wysokie cele na nadchodzący sezon. Po pierwsze chciałby brać udział w Pucharze Świata, a co więcej, stanąć na podium zawodów tej rangi.

W pełni zadowolony ze swojego występu nie był Andreas Wellinger, który sklasyfikowany został na 15. pozycji. "Spóźniłem trochę pierwszy skok, ale cieszę się, że w drugiej rundzie udało mi się poprawić. Lato traktuję jako trening przed nadchodzącym sezonem zimowym, gdzie skoki muszą być perfekcyjne." - oznajmił młody Niemiec.

Tryumfatorem całego cyklu został Jernej Damjan. Słoweniec w ostatnim konkursie był 4. "Byłem bardzo blisko tego zwycięstwa rok temu i w końcu się udało! To najlepsze lato w mojej karierze. Mam świadomość, że nie wszyscy najlepsi zawodnicy skakali we wszystkich zawodach, ale aby wygrać ten cykl wciąż trzeba skakać dobrze. Jestem bardzo szczęśliwy, że w tym roku to właśnie ja znajduję się na szczycie klasyfikacji generalnej." - skomentował sukces reprezentant SSK Sam Ihan.


źródło: infomacja własna

Kategorie: , , , , , , ,


3 komentarze:

  1. Fotorelacja bardzo ładna czy to oznacza, ze ktoś z redakcji był tam na miejscu ?
    Jeśli tak to gratuluję rozwoju tej strony, która zrobiła ogromne postępy od momentu jej założenia.
    Super.
    A naszym skoczkom życzę powodzenia w sezonie zimowym.
    Gratulacje dla całego podium

    OdpowiedzUsuń
  2. @Dona skoro zdjęcia podpisane są nazwiskiem naszej redaktorki Agi, to jakim cudem miałoby jej tam nie być?

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA