Archiwum strony

Dawid Kubacki po konkursie indywidualnym PŚ w Zakopanem: Brakło szczęścia do warunków

Radosław Sarnik | 24.1.16 | 2 komentarze

Dla Dawida Kubackiego dzisiejszy występ był jednym z lepszych w całej swojej karierze. Szesnaste miejsce Dawid może zawdzięczać szczególnie znakomitemu skokowi w drugiej serii. Co miał do powiedzenia Dawid na temat dzisiejszego występu?




- Przede wszystkim dobrze, że dostałem się do drugiej serii. Warto zaznaczyć, że skok w pierwszej rundy nie był taki zły, tylko miałem trochę pecha do warunków. Dostałem prawie najwięcej punktów za wiatr i dzięki nim awansowałem do drugiej serii. Podsumowując, skoki były całkiem dobre, natomiast brakło szczęścia do warunków, ale taki jest ten sport. Ja jestem zadowolony, bo to co założyłem przed zawodami zrealizowałem i to dało całkiem przyzwoite miejsce. - skwitował swój wynik Kubacki.

- Miejsce, które osiągnąłem jest przyzwoite, ale stać mnie na więcej. Gdybym miał więcej szczęścia to dołożyłbym sporo metrów. Wiadomo, że lepiej jest skakać w dobrych warunkach, bo można skoczyć dalej i uzyskać lepsze noty za styl, co jest ważne szczególnie w takich zawodach jak dzisiaj - dodał Kubacki
Dla Dawida Kubackiego obecnie osiągane wyniki wciąż nie dają jednak pełnego zadowolenia:
- Po to trenuję, żeby wspinać się na szczyt. Będę w tym wytrwały i taki jest mój plan. - krótko stwierdził Dawid.

Zawody w Zakopanem są niezwykłe szczególnie niezwykłe ze względu na atmosferę:
- Atmosfera tutaj jest wspaniała i zawsze to buduje, bo taka ilość ludzi, która stwarza tą atmosferę, jest rewelacyjna. W takich warunkach skacze się wyśmienicie.

Czy zawody w Zakopanem będą przełomem dla całej polskiej kadry na kolejną część sezonu?
- Nie wiem, co się będzie działo dalej, ale takie zawody były nam wszystkim potrzebne do tego, aby trochę się odblokować i dostać pozytywnego kopa w tyłek. Skaczemy tutaj przy swojej publiczności i doping na pewno trochę pomaga nam dalej lecieć. Myślę, że będzie lepiej i te zmiany po takich zawodach się umocnią.

Dawid Kubacki od niedawna ma swój Fanklub. Co o tym sądzi sam zainteresowany?
- Niedawno powstał mój fanklub. Dla mnie to jest nowość, bo nigdy takiego fanklubu nie miałem. Dość prężnie zaczynają działalność. Teraz na pewno trzeba dać im trochę czasu, żeby to się rozrosło, bo na razie jest w to zaangażowanych mało osób. Myślę jednak, że z czasem to będzie się rozszerzało.

Korespondencja z Zakopanego - Radosław Sarnik i Jakub Bachta

Kategorie: , , ,


2 komentarze:

  1. Od dawna czytam Winterszus, bo odkąd inne miejsca stały się miejscem ogólnonarodowej debaty trolli internetowych,to ten portal podobał mi się ze względu na swoją rzeczowość i profesjonalizm. Dlatego z żalem przeczytałam ten artykuł! Tyle błędów interpunkcyjnych i językowych, że aż serce boli.
    Wiem, że połowa ludzi uważa, że nieważne jak tekst jest napisany, ważne że jest w miarę zrozumiały, a już na kropki i przecinki zupełnie macha ręką, ale zawsze miałam nadzieję, że Redakcja porządnego portalu dba o to, żeby teksty były nie tylko rzetelne merytorycznie, ale także estetyczne.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za cenne uwagi. Poprawimy się.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA