Archiwum strony

Spotkanie z Thomasem Morgensternem w Zakopanem: Skoki zawsze będą w moim sercu

Unknown | 24.1.16 | 0 komentarze

Po spotkaniu z Thomasem Morgensternem w Warszawie z okazji polskiej premiery książki wydanej dzięki wydawnictwu SQN, pt. "Thomas Morgenstern. Moja walka o każdy metr", przyszła pora na Zakopane. Popularny "Morgi" spotkał się z wiernymi kibicami w kawiarni "Piekełko", a jeszcze wcześniej odbyła się konferencja dla dziennikarzy z jego udziałem.







Jestem dumny, że moglem mieć taką wspaniałą karierę, w której odniosłem tyle sukcesów.
Od 16-17 miesięcy wiele się zmieniło. Jest to inne życie, którym się bardzo cieszę i dzięki któremu mogę być tutaj z wami w Zakopanem. - odpowiada mistrz olimpijski

Dwukrotny zdobywca Kryształowej Kuli odniósł się też do tego czy nie tęskni do skakania:
Wydaje mi się mimo wszystko, że można żyć bez skoków. Chętnie spędzam czas na skoczni przyglądając się swoim kolegom. Sport ten zawsze będzie w moim sercu i częścią mojej osoby.

Całą konferencję można obejrzeć poniżej:


 

Książkę można zakupić w dwóch miejscach: 
Na www.empik.com TUTAJ (cena: 31,99 zł)
Na www.labotiga.pl TUTAJ (cena: 29,90 zł)

Dane o książce: 
Autor: Thomas Morgenstern, Michael Roscher  
Tytuł: Thomas Morgenstern. Moja walka o każdy metr
Stron: 240 (wyd. kolorowe)
Format: 140 x 205 mm  
Okładka: Miękka  
Data premiery: 13.01.2016  
ISBN: 9788379245420

Korespondencja z Zakopanego: Jakub Bachta i Grzegorz Granica

źródło: informacja własna

Kategorie: , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA