Archiwum strony

Stefan Hula po konkursie indywidualnym PŚ w Zakopanem: Walczyłem ile mogłem

Unknown | 24.1.16 | 0 komentarze

Do udanych występów, także może zaliczyć się Stefan Hula, który dzisiaj zajął 21 miejsce. Polski zawodnik ze Szczyrku podsumował zawody w swoim wykonaniu










Podczas rywalizacji czułem się dobrze, jednak nie skakałem, tak jak oczekiwałem. W pierwszym skoku byłem zbyt agresywny zaraz za progiem i musiałem ratować skok, ale i tak walczyłem ile mogłem i udało się fajne parę metrów ulecieć. Drugi skok był w porządku, jednak liczyło się na trochę więcej. - ocenia Stefan

Skoczek z Szczyrku odniósł się też do wczorajszego konkursu drużynowego:
Fajnie, że wczoraj zajęliśmy podium, to było bardzo pozytywne. Trzymam kciuki za resztę drużyny dzisiaj w konkursie indywidualnym.

Nic nie obiecujemy, jednak będziemy się starali robić wszystko z całych sił, by było jak najlepiej.
Zawody się skończyły, ale mam nadzieje, że w kolejnych pójdzie mi jeszcze lepiej.- kończy 30 latek 

Korespondencja z Zakopanego: Jakub Bachta i Radosław Sarnik

źródło: informacja własna  

Kategorie: , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA