Archiwum strony

Ulrich Wohlgennant po zwycięstwie w sobotnim PK w Zakopanem: Kocham to miejsce

Radosław Sarnik | 14.2.16 | 0 komentarze

Sobotnie zawody Pucharu kontynentalnego w Zakopanem zostały zdominowane przez Austriaków, którzy obsadzili wszystkie miejsca na podium. Co do powiedzenia miała czołowa trójka konkursu?

- To świetne uczucie dla mnie by zwycięzcą w Zakopanem. Kocham to miejsce za każdym razem kiedy tutaj przyjeżdżam, a dzisiaj wywalczyłem także puchar z czego bardzo się cieszę. - powiedział uradowany Ulrich Wohlgennant, zwycięzca zawodów

Austriak nie ukrywał, że w zwycięstwie w dzisiejszych zawodach pomogła mu odrobina szczęścia:
- Wiatr dzisiaj kręcił i zmieniał się. Miałem trochę szczęścia, z czego bardzo się cieszę.Obecnie jednak moje skoki są na dobrym poziomie, i nie muszę niczego poprawiać na siłę.

Czy treningi, które odbywało zaplecze austriackie latem na Wielkiej Krokwi pomogły w konkursie?
- W ostatnim czasie kilkakrotnie skakałem na tym obiekcie, ale nie sądzę, żeby to mi szczególnie pomogło w odniesieniu tryumfu

Co mieli do powiedzenia pozostali zawodnicy, którzy znaleźli się na podium?
- Po raz pierwszy jestem na drugim miejscu zawodów Pucharu Kontynentalnego. Skakało mi się tutaj bardzo dobrze i nie mogę doczekać się kolejnych zawodów - stwierdził drugi dzisiaj Phillip Ashenwald

Swojej radości z wywalczenia trzeciej lokaty nie krył także Clemens Aigner:
- Skakało mi się dzisiaj znakomicie, czekam na kolejny dzień rywalizacji

Wywiad z Ulrichem Wohlgennantem:




Konferencja na podium zawodów:




Korespondencja z Zakopanego - Radosław Sarnik

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA