Archiwum strony

Davide Bresadola: Moim marzeniem jest wygrać PŚ w Zakopanem

Radosław Sarnik | 24.9.16 | 0 komentarze

Włoch Davide Bresadola był dzisiaj bez wątpienia najszczęśliwszym człowiek na obiekcie Wisła Malinka. Dla doświadczonego zawodnika był to pierwszy tryumf w karierze w zawodach rangi kontynentalnej. Swojego szczęścia Włoch nie ukrywał w wywiadzie.




O dzisiejszym zwycięstwie:

- Na treningach skakałem już bardzo dobrze i przełożyłem to na próby w zawodach. Mój pierwszy skok był bardzo dobry, drugi natomiast był już gorszy i nie myślałem że wystarczy do wygranej. Jestem bardzo szczęśliwy z osiągnięcia takiego wyniku, a także z tego że pierwsze zwycięstwo w zawodach COC wydarzyło się właśnie w Polsce.

O dobrych wynikach w sezonie letnim:


Tego lata wygrałem już dwa konkursy FIS Cup w Szczyrku, teraz udało się to w zawodach Pucharu Kontynentalnego, i jutro jestem w stanie to powtórzyć. Moim marzeniem jest za to wygrać konkurs Pucharu Świata w Zakopanem, również w Polsce.

O skoczni w Wiśle:

- Jest to obiekt, który lubię, ponieważ nie jest to może zbyt duża skocznia, ale można na niej bardzo dobrze latać, a ważna jest da mnie frajda właśnie z tej fazy lotu.

O współpracy z Łukaszem Kruczkiem:

- Jestem zadowolony z współpracy. Łukasz jest naszym trenerem trzy miesiące, i krok po kroku próbujemy być coraz lepsi. jestem bardzo szczęśliwy z rezultatów jakie osiągam.

O zmianach w treningu:

- Pewne rzeczy się zmieniły. na pewno jest inny trening fizyczny, nowy trener wprowadza swoją filozofią skakania, którą realizujemy

O celach na najbliższe miesiące:


- Chcę dobrze skończyć sezon letni, a także równie dobrze rozpocząć sezon zimowy.

Korespondencja z Wisły: Radosław Sarnik i Jakub Bachta

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA