Archiwum strony

LGP filmy zakulisowe

Krwisty | 25.7.11 | 0 komentarze

25 lipca 2011, 14:17

Obiecałem w poprzednim artykule, że podzielę się z Wami szanowni czytelnicy filmikami zakulisowymi z Wisły i Szczyrku. Tak też robię.

Pokazane na filmach są rzeczy, jakich nie widać często w TV.
Jest wejście skoczków do samochodu po rozdaniu numerków startowych w Wiśle, jest też przechadzający się w asyście ochroniarzy Apoloniusz Tajner.

Pokazałem grę w siatkę dziewczyn, łaziłem z kamerą za Thomasem Morgensternem i Gregorem Schlierenzauerem, ganiałem za Kamilem Stochem oraz bawiłem się z Grandą w reporterów.
Długo myślałem, czy ten obciachowy filmik zapodać szerokiej publiczności. Jednak blog ma także konwencję żartobliwą i krzywe zwierciadło odbija nie tylko skoczków i trenerów. Odbija także tych, co o nich piszą i mówią, czyli nas blogerów.

Warto czasem skierować to krzywe lustro na siebie i realnie spojrzeć na dystans i poziom, jaki dzieli mnie i Grandę od rasowych dziennikarzy. Wiemy teraz, jak bardzo trudno jest mówić do kamery bez jakiegokolwiek przygotowania. Gdyby to było na żywo, to by była wtopa podwójna.
Ale co tam, śmiać się z własnych ułomności także trzeba umieć i krytyki się nie bać ;-)

Zapraszam do obejrzenia filmów:

Zabawa w reporterów

LGP Wisła kulisy kwalifikacji

Szczyrk kulisy PK kobiet

Szczyrk - z kamerą za Thomasem i Gregorem

Szczyrk - Kamil Stoch po konkursie



informacja własna

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA