Archiwum strony

Planica - Kamil Stoch - będę realizował swoje założenia

Krwisty | 21.3.13 | 3 komentarze

Kamil Stoch jest w Planicy faworytem do podium w generalnej klasyfikacji Pucharu Świata, w której co prawda nie ma szans na zdobycie pierwszego miejsca, jakie "zarezerwował" sobie w tym sezonie Gregor Schlierenzauer, ale druga pozycja, a tym bardziej trzecia są do wzięcia. Obecnie lider naszej drużyny jest na trzecim miejscu w generalce, niestety czuje oddech czwartego w kolejności Andersa Jacobcena.


Polaka i Norwega dzieli jedynie 28. punktów, a z kolei blisko Jacobsena, o cztery punkty niżej,  na piątym miejscu  jest Niemiec Severin Freund. Inny Norweg Anders Bardal zajmujący obecnie drugie miejsce, wyprzedza Kamila o 71. oczek. Do końca pozostały nam dwa konkursy indywidualne i każdy z tych zawodników może zdobyć teoretycznie nawet 200 punktów. 


Kamil Stoch jednak nie kalkuluje zbytnio i mówi: "Ja sobie jednak będę realizował swoje założenia i zobaczymy, jak to będzie. Fajnie byłoby, gdybym był drugi, ale nie zamierzam dążyć do tego za wszelką cenę. To, co chciałem osiągnąć, już osiągnąłem, teraz trzeba tylko to pielęgnować" -  mówi Kamil.

Jaki był dziś Twój jedyny skok?
"Było okey, może nie był rewelacyjny, ale był dobry".

II seria odwołana i kwalifikacje odpuściłeś – nie żal ci tych skoków?
"Troszkę może mi żal odpuszczania skoków, ale mam tu też doświadczenia z ubiegłego roku, kiedy to brałem udział w każdej serii, miałem ogromne chęci latania, ale później brakowało mi energii, zwłaszcza w ostatni dzień ledwo nogi pracowały. Tym razem postanowiłem słuchać trenera i jak trener powie dość to dość i nie będę się kłócił" - dodaje Stoch. 


Wychodzi na to, że najbliższe konkursy przyprawią kibiców w Polsce o dreszcz emocji. Czy będzie podium dla Polaka? Zapowiada się walka do ostatniego skoku.

Pokaz slajdów:


Źródło: skijumping.pl/Anna Walczyńska


Kategorie: ,


3 komentarze:

  1. hahaaha jaki był twój jedyny SOK?
    -tymbark

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłanniczka WS robi kawał świetnej pracy :)
    Zdjęcia super bardzo dziękuję jak i za relację.
    A mina Hoffera bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Starałam się jak mogłam aby fotki super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA