Archiwum strony

PŚ Zakopane - Freund, Diethart, Damjan, Kraft, Kubacki, Stoch (video wywiady i konferencja)

Krwisty | 18.1.15 | 1 komentarze

Na konferencji prasowej po sobotnich, drużynowych zawodach PŚ w Zakopanem, zjawili się przedstawiciele zwycięskich drużyn, Niemiec, Austrii i Słowenii. 


Indywidualnie najlepiej spisał się Severin Freund (Niemcy), którego łączna nota w dzisiejszych zawodach to imponujące 299 pkt. – "Skakało mi się dziś naprawdę dobrze, ale to nie stawia mnie w roli mocnego faworyta w turnieju indywidualnym. W zawodach drużynowych skacze się grupami, nie zawsze w jednej znajdują się najlepsi. A wiadomo, że w międzyczasie są zmieniane choćby belki startowe – powiedział zadowolony Freund. – Na pewno będę starać się z całych sił skakać jutro jak najlepiej. Nie wygrałem jeszcze nigdy w Zakopanem, więc byłaby to fajna sprawa, ale zobaczymy jak to będzie." – dodał Niemiec.

Thomas Diethart (Austria) - "Mogły to być ciężkie zawody, ze względu na warunki wietrzne, jednak dobrze nam się skakało i jesteśmy zadowoleni z drugiego miejsca" - krótko podsumował zwycięzca ubiegłorocznego Turnieju Czterech Skoczni.

Jernej Damjan (Słowenia) - "Rano wydawało się, że będą to ciężkie zawody ze względu na wiatr, jednak się udało i były to fajne zawody. Jesteśmy zadowoleni z trzeciego miejsca, bo po pierwszej serii byliśmy niżej, ale udało nam się wskoczyć na podium. Atmosfera w Zakopanem zawsze jest niesamowita. Pamiętam czasy, gdy jeszcze Adam Małysz był tym głównym faworytem do wygrywania, wtedy publiczność była jeszcze bardziej niesamowita." - skwitował słoweński skoczek, który popisał się dziś najdłuższym skokiem w konkursie na odległość 136,5 metra.



Stefan Kraft (Austria) - "Jest świetna atmosfera i naprawdę lubimy tutaj skakać. Jesteśmy usatysfakcjonowani drugim miejscem. Mam nadzieję, że jutro uda mi się poprawić moje skoki, które dzisiaj nie były perfekcyjne lecz nadal dobre. Mam też nadzieję, że jutro znajdę się w czołówce. Myślę, że Kamil Stoch ma duże szanse w jutrzejszym konkursie, aby znaleźć się na podium." - typował austriacki skoczek.




Dawid Kubacki (Polska) - "Przede wszystkim konkurs będzie rozpatrywany pod względem pojedynczych skoków. Wiadomo, że apetyty kibiców były większe, trenerów tak samo, ale cóż jakie miejsce jest, takie jest. Jestem zadowolony z tego drugiego skoku, bo pierwszy zepsułem. Nie jest to jakiś super wynik, ale liczy się to, że te skoki idą ku dobremu i tego się trzeba trzymać. W Zakopanem jest taka impreza i wsparcie kibiców, że ciężko to opisać. Moja forma idzie powoli do góry, skoki są coraz lepsze i jak najbardziej jestem pewny, że mam szansę pojechać na Mistrzostwa Świata. Moje cele na jutro, to przyjść tutaj i oddać dobre skoki." - podsumował polski zawodnik.




Kamil Stoch (Polska) - "Fajnie, że ktoś wyłączył wiatr i mogliśmy skakać i zaprezentować się przed własną publicznością. Siadając na belce i słyszeć reakcje kibiców człowiek może się jedynie uśmiechnąć i ruszyć w dół. Może nie jest to, czego wszyscy od nas oczekują, ale jest ogromny postęp i stać nas na osiąganie najlepszych wyników."  - obiecał najlepszy polski skoczek.



Dodać warto, że na konferencji prasowej Kamil Stoch otrzymał z rąk dziennikarza Sebastiana Szczęsnego piękny puchar Forum Nordicum (stowarzyszenia dziennikarzy całej Europy zajmującego się narciarstwem klasycznym i biathlonem) dla króla nart, czyli najlepszego sportowca minionego sezonu.

Z szerszymi wypowiedziami zawodników można zapoznać się w zamieszczonych tutaj wideo filmach.






























Źródło: Informacja własna Patrycja Długosz, Jakub Bachta, Robert Osak / informacja prasowa







Kategorie: , , , , , , , ,


1 komentarz:

  1. Uzupełniłem artykuł o świetne zdjęcia naszej Patrycji. Dziś nowa porcja fotek i filmów.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA