Archiwum strony

Ahonen bez poważnej kontuzji

mipoc | 10.8.15 | 0 komentarze

Kibice legendarnego już zawodnika z Finlandii zaniepokoili się, gdy ten upadł po przy wyhamowywaniu podczas drużynowego konkursu w Hinterzarten. Pięciokrotny triumfator Turnieju Czterech Skoczni nie pojawił się w późniejszym konkursie indywidualnym. Na szczęście, wygląda na to, że przerwa Janne Ahonena od skakania nie potrwa długo.

Badania medyczne wykluczyły możliwość zerwania więzadła w kolanie. Mistrz świata z 1997 i 2005 roku jedynie lekko je nadwyrężył.

- Oczekiwanie na diagnozę było koszmarne - powiedział Ahonen dla fińskiej telewizji YLE. - Poczułem ból w kolanie i od razu wiedziałem, że coś się stało. Miałem nadzieję na dobre wieści, ale oczekiwałem najgorszego - dodał.

38-letni reprezentant Finlandii będzie musiał przerwać treningi na kilka dni, lecz już za kilka tygodni powinien powrócić on do pełnej formy. Ahonen nie rozpatruje tego jako problem:

- Jak na razie, w lecie prezentowałem się całkiem dobrze. Moje aktualne cele różnią się od tych, które stawiałem sobie przed zeszłym sezonem. Teraz chcę po prostu dobrze skakać i odnosić sukcesy - zakończył Ahonen.

W zeszłym sezonie letnim Fin również cierpiał na problemy z kolanem, jednak wtedy kontuzja okazała się poważniejsza, a zwycięzca Pucharu Świata z 2005 roku musiał pauzować przez kilka miesięcy.

źródło: fisski.com

Kategorie: , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA