Archiwum strony

Krzysztof Biegun po PK w Zakopanem: Wszystko zaczęło funkcjonować

Radosław Sarnik | 15.2.16 | 1 komentarze

Krzysztof Biegun w niedzielnym konkursie po raz pierwszy w obecnym sezonie wskoczył do czołowej dziesiątki zawodów Pucharu Kontynentalnego w drugiej serii osiągając 130.5 m. Jak ocenił swój występ?

- Drugi skok był bardzo dobry, bardzo się z niego cieszę. Pierwszy skok nieco spóźniłem, ale też był on dobry. Miałem w nim cięższe warunki, co wpłynęło na odległość - ocenił na gorąco Krzysztof Biegun

Co najważniejsze w niedzielnym konkursie 21-letni zawodnik wyeliminował błąd, który pojawiał się po wyjściu z progu:
- Wszystko dzisiaj zaczęło funkcjonować. Po sobotnim konkursie wieczorem skoczyliśmy na sali parę skoków imitacyjnych, żeby zwrócić dużą uwagę na ten błąd i udało się to wyeliminować.

Jak wiadomo, skocznia w Zakopanem czeka przebudowa, jak na tą kwestię zapatruje się nasz reprezentant?
- Trenowałem na tej skoczni od małego. Zapomnieć się jej nie da nawet jak ją przebudują. Z tego co wiem, to te korekty nie będą na tyle wielkie, żeby mocno zmienić profil skoczni.

Krzysztofa Bieguna czeka teraz wyjazd do USA na zawody Pucharu Kontynentalnego w Iron Mountain, gdzie skocznia jest bardzo specyficzna:
- Po raz pierwszy tam pojechałem w pierwszym sezonie pobytu w kadrze i zanotowałem wtedy najlepsze wyniki. Później jechałem z roku na rok pewniejszy siebie i wyniki były gorsze. Teraz jadę tam z bardzo bojowym nastawieniem i mam nadzieję na dobre skoki.





Kategorie:


1 komentarz:

  1. Wrzucicie ostatni odcinek Trubadorów Skoków na kanał youtube?

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA