Archiwum strony

Krzysztof Biegun w Zakopanem: Nie czułem tak mocno tych warunków

Szychu | 13.2.16 | 0 komentarze

Krzysztof Biegun (fot. Radosław Sarnik)
Krzysztof Biegun w tym sezonie regularnie startuje w pucharze kontynentalnym i nie inaczej było w ten weekend. W sobotnim konkursie w Zakopanem Polak zajął osiemnaste miejsce. W rozmowie dla winterszus.pl ocenił swój dzisiejszy występ.


- Pierwszy skok bardzo dobry, za to drugi wyszedł mi za bardzo do przodu, chciałem coś poprawić w stosunku do tego skoku próbnego czy z pierwszej serii, ale wyszło jak wyszło, na dodatek nie miałem super warunków. - ocenił swoje skoki reprezentant Polski.

Zwycięzca konkursu pucharu świata z Klingenthal ocenił warunki panujące na skoczni:
- W drugiej serii było gorzej, w pierwszym skoku zaś nie czułem żadnego wiatru - stwierdził Biegun.

Nad czym Krzysztof pracuje w tym momencie, jeśli chodzi o elementy skoku?
- Najbardziej pracuję nad przejściem z odbicia to lotu, tam najwięcej tracę. Te narty nie chcą mi od razu podejść i muszę przeczekać, aż one mi przyjdą. Tracę też w powietrzu, muszę węziej prowadzić narty. Taki jest mój plan na jutro: Poprawić te elementy. Ciągle nad tym pracuję i staram się, ale niestety różnie wychodzi.

Jakie są dalsze plany Krzysztofa Bieguna?
- W następny weekend jedziemy do USA i będziemy startować w pucharze kontynentalnym w Iron Mountain.

Korespondencja z Zakopanego: Radosław Sarnik


Kategorie: , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA