Archiwum strony

FIS Carpath Cup w Szczyrku: Damian Skupień trzeci

Aga Pająk | 8.7.16 | 0 komentarze

fot.: Anna Karczewska/PZN
Reprezentantki Rosji oraz skoczkowie z Japonii zdominowali piątkową rywalizację w zawodach Carpath Cup w Szczyrku. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła Anna Shpyneva, natomiast u mężczyzn najlepszy okazał się Yuken Iwasa. Najlepszy wyniki z reprezentantów Polski osiągnął Damian Skupień z klubu TS Wisła Zakopane, który w piątek stanął na najniższym stopniu podium.


Piątkowy konkurs na skoczni HS-77 w Szczyrku zakończył rywalizację w pierwszej w tym sezonie edycji zawodów z cyklu Carpath Cup. Zwycięstwo wśród kobiet odniosła Rosjanka Anna Shpyneva, a tuż za nią uplasowały się jej rodaczki Glafira Noskova oraz Maria Aleksandrova. Natomiast w zmaganiach mężczyzn triumfował Japończyk Yuken Iwasa, tuż za nim uplasował się jego rodak Riki Kurita, natomiast trzecie miejsce wywalczył Damian Skupień, który dzień wcześniej konkurs ukończył na 11. pozycji.

- Bywały lepsze zawody w moim wykonaniu. Cały czas mam skoki spóźnione, niestety nie mogę trafić w próg i to jest największy mój błąd. Pracuję nad poprawą tego elementu, jednak nie jest to takie proste, ponieważ od początku skakania mam z tym problem - wyjaśnia zawodnik TS Wisły Zakopane. - Dzisiaj wiatr na pewno rozdawał karty, kto miał szczęście ten odleciał, ale większość zawodników miała równe warunki - dodaje. - Można powiedzieć, że w pierwszej serii miałem szczęście do warunków, natomiast przy drugim skoku były one już gorsze - ocenia Damian Skupień. - Zdecydowanie bardziej jestem zadowolony z dzisiejszego konkursu, niż z czwartkowego, ponieważ lepiej skoczyłem i dalej udało się wylądować - kontynuuje uczeń SMS Szczyrk. - Zdecydowałem się przenieść do Szczyrku, ponieważ obiekty są tutaj lepsze i jest gdzie trenować. Poza tym bardzo lubię skakać na tych skoczniach. W sobotę czekają mnie kolejne zawody, tym razem z cyklu FIS Cup. Chciałbym jutro znaleźć się w „30” i zdobyć jakieś punkty - podsumowuje 17-latek.


źródło: Anna Karczewska / PZN

Kategorie: , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA