Archiwum strony

Neumayer wraca do Hakuby w nowej roli

Szychu | 25.8.16 | 0 komentarze

Michael Neumayer rok temu wygrał jeden z konkursów Letniej Grand Prix w Hakubie. Niemiec, który w marcu tego roku pożegnał się z karierą skoczka, nie zakończył definitywnie swojej przygody ze skokami narciarskimi. Były skoczek w tym roku wróci do Hakuby, tym razem jednak w zupełnie innej roli: Będzie pełnił funkcję kontrolera sprzętu.


Neumayer zastąpi Seppa Gratzera, który ze względu na operację kolana nie będzie mógł polecieć do Japonii. W przyszłości Neumayer będzie asystentem Gratzera, a w razie potrzeby zastąpi austriackiego działacza FIS.

Co o zaistniałej sytuacji myśli Niemiec?
- Dla mnie jest to wciąż dziwna sytuacja, być po drugiej stronie barykady. Zimą zastanawiałem się, co robić dalej po zakończeniu kariery. Wtedy dostałem telefon z propozycją bycia delegatem technicznym - tłumaczy Neumayer, który podkreśla, że nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji co do swojej przyszłości - Muszę dobrze pomyśleć nad dalszą karierą zawodową. Myślałem o złożeniu podania o pracę w biurze podatkowym. Jako czynny skoczek niezbyt często pojawiałem się w biurze, więc najpierw musiałbym ponownie zapoznać się kwestiami podatkowymi, jednak niegdyś studiowałem prawo podatkowe i ekonomiczne, więc głupio by było nie obrać takiej ścieżki kariery.

Źródło: fis-ski.com

Kategorie: , , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA