Archiwum strony

Stanisław Biela: Formę przygotowuje pod zimę

Unknown | 25.9.16 | 0 komentarze

Stanisław Biela zajął 26 miejsce w niedzielnym konkursie Letniego Pucharu Kontynentalnego. Poniżej można znaleźć wypowiedź zawodnika klubu UKS Sołtysianie Stare Bystre.








O występie w konkursie
- Nie jestem do końca zadowolony ze swoich skoków. Troszkę zaskoczyła druga próba, gdyż czułem, że oddałem dobry skok, ale nie poszybowałem dalej. Nie wypowiem się na jego temat, gdyż sam nie wiem co się stało i dopiero z trenerem go przeanalizuje.

O obecnej formie:
- Wszystko przygotowuje pod zimę i jest wszystko na dobrej drodze do tego. Motywacja do treningów jest, jak i głód skakania.

O planach startowych:
-
Mam nadzieje, że wystawią mnie na zawody w Letnim Pucharze Kontynentalnym w Klingenthal, ewentualnie będę skakać FIS Cupie.
 

Korespondencja z Wisły: Jakub Bachta i Radosław Sarnik 

źródło: informacja własna

Kategorie: , , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA