Archiwum strony

Małysz wystartował w rajdzie

Krwisty | 25.6.11 | 0 komentarze

25 czerwca 2011, 23:18

Dzisiaj we Wrocławiu wystartowała 17 edycja rajdu Drezno - Wrocław. Po raz pierwszy w zawodach w barwach RMF Caroline Team wystąpił nasz najlepszy skoczek narciarski Adam Małysz. Wystartowali samochodem "zerówką" otwierającym rajd.


Drezno – Wrocław 2011 w liczbach:
Na rajd przyjechało około 1000 osób, w tym:

282 zawodników (79 – motocykle, 13 – quady, 145 – samochody, 45 – ciężarówki),

179 osób z obsługi imprezy,

24 ratowników medycznych,

108 dziennikarzy,

470 serwisantów.

Zawodnicy reprezentują 21 krajów, m.in. USA, Australię, Albanię, Bułgarię, Włochy, Austrię, Rumunię, Szwajcarię i Niemcy.

Jak łatwo się domyślić, nie mogło zabraknąć tam naszego agenta Grandy. Jako wierny kibic Adama, pojechał on tam razem z małżonką i kolegą.
Oto, jak na gorąco relacjonuje imprezę:

"Pojechałem z ranka ok 6:00 rano, kierunek - Wrocław.
Podróż minęła spoko i ok. 8:40 przyjechałem na bazę rajdu.

Oczywiście zaraz za płotem zauważyłem znajomą mi twarz i wiedziałem, że jestem na
właściwym miejscu. Wziąłem ze sobą bilet vip, lecz ten nie był mi potrzebny,
bo weszliśmy z żoną i z moim kolegą normalnie, bez żadnych przeszkód.

Oczywiście pierwsza fotka, to Adam i Ja z żoną i już mnie popuściło,
że najważniejsze zdjęcie mam.

Tak więc w niecałą godzinkę pozwiedzaliśmy bazę i udaliśmy się za ekipą Adama na start, na wzgórzu Andersa. Muszę przyznać, że poranek na bazie był bardzo chłodny, lecz wystarczyła godzinka i słoneczko zrobiło już na starcie przyjemną i ciepłą atmosferę.

Adam pomimo dobrego humoru miał lekką tremę przed startem, ale w obozie Caroline Team była
naprawdę fajowa zabawa.
Start się opóźnił, ale to nie przeszkadzało Adamowi zrobić rundę otwarcia i zadowolić publiczność przybyłą na linię startu.

Jurek Owsiak puścił Adama machając chorągiewką w stylu Hannu Lepistoe i
przygoda Adama z rajdami stała się faktem!

Pozdrowionka
".

Tyle nasz reporter Granda.
Ze swojej strony dodam, że gdy widziałem dzisiaj w telewizji zdjęcia z treningów Adama w Chorwacji, te rozpadliny i przepaście, nad którymi wiła się wąska droga, to mnie zmroziło.

Adam trzymaj się dzielnie!


Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie przesłał nam Granda. Filmiki dodamy do tego newsa w dniu jutrzejszym:


FOTO KLIKNIJ

FILM Z TEJ IMPREZY




Informacja: Własna/Granda/Dakar.pl

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA