Archiwum strony

Filmy z Wisły - oficjalna część imprezy

Krwisty | 21.6.11 | 0 komentarze

21 czerwca 2011, 00:27

Tak, jak obiecałem czytelnikom, dorzucam pierwszą turę filmików z pożegnania Adama w Wiśle.
Są to trzy filmiki z oficjalnej części całej imprezy.

Na pierwszym z nich obejrzycie wystąpienie Adama na scenie ustawionej przed Domem Zdrojowym. Drugi zawiera amfiteatralne wspomnienia trenerów i dziennikarzy, trzecia odsłona jest z udziałem m.in. Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Tak, jak napisałem, są to materiały z oficjalnej części całej zabawy.

W najbliższych dniach, w osobnym newsie TUTAJ wrzucę filmiki zakulisowe.
Jedynie moi najbliżsi znajomi mogli zobaczyć jeden wcześniej, bo pod moją nieobecność kanał YouTube sam mi go zapodał na portalu FB. ;-)
Chwilowo film zablokowałem i ma on doczekać się premiery na tym portalu.
Po nim będzie moim zdaniem najciekawszy materiał, w którym krok w krok śledzę z kamerą Adama Małysza.

Zapraszam:

Scena na placu Hoffa

Wspomnienia trenerów i dziennikarzy

Dalszy ciąg wspomnień i wystąpienie prezydenta RP







info:własna

Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA