Archiwum strony

Z cyklu: "Wygrzebane z szafy"

Krwisty | 1.10.11 | 0 komentarze

1 października 2011, 20:19

Od dawna przeglądam swój zbiór filmów na YouTube KLIKNIJ TUTAJ, a niekiedy w prywatnych zbiorach. Czasem się śmieję, czasem irytuję, a czasem zastanawiam nad minionym czasem. Dlatego postanowiłem rozpocząć cykl pod tytułem: "Wygrzebane z szafy" - będę nieraz zapodawał dawne filmiki z imprez, w których brałem udział i dobrze się bawiłem. ;-)

Dziś cześć pierwsza premierowa. Zapodam filmik, którego nigdy nie zapodawałem na łamach portali. Są to Mistrzostwa Polski z 2009 roku. Macie coś, co można było nagrać tylko spod progu...



Konkurs - FILM


Konferencja - FILM








1 października 2011






informacja: własna


Kategorie:


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA