Archiwum strony

Bachleda w Engelbergu

Krwisty | 15.12.11 | 11 komentarze

Marcin Bachleda
Polacy przenoszą się  do Szwajcarii, a tam w piątek zostaną rozegrane kwalifikacje do zawodów Pucharu Świata w Engelbergu. W składzie nastąpiła ciekawa zmiana, gdyż Krzysztofa Miętusa zastąpi trenujący poza kadrą Marcin Bachleda. Dlatego w dalszej części sezonu oglądać będziemy oprócz "Diabełka": Kamila Stocha, Piotra Żyłę, Stefana Hulę, Macieja Kota, Dawida Kubackiego i Jana Ziobro.

"Zrealizowaliśmy wszystko co było zaplanowane na ten krotki okres (...). Podzieliliśmy zawodników na grupy, zależne od problemów, jakie mieli do rozwiązania. Największą poprawę było widać u Maćka Kota". Co do "luzu" Kamila, to nie jest to element, który można wprowadzać na komendę. Luz przychodzi poprzez dobre skoki i ich powtarzalność. Co do samych jego skoków, to były one dobre. Teraz czas na wprowadzanie w życie tej powtarzalności i swobody" - relacjonuje trener kadry narodowej Łukasz Kruczek.

Źródło: PZN/SkiJumping




Kategorie:


11 komentarzy:

  1. "Podzieliliśmy zawodników na grupy, zależne od problemów, jakie mieli do rozwiązania."

    Ktoś wie, jakie to problemy? Janek Ziobro wspominał coś kiedyś o 'nierównym' odbiciu, a reszta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy zawodnik ma coś do poprawy, nie ma idealnych skoków. Posłuchaj sobie ostatnie wywiady z zawodnikami i trenerem, a tam wyłapiesz pewnie jakieś problemy do poprawki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Diablisko będzie dobrze skakał, to będę optował za tym żeby wszystkich wyrzucić z kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się dokladnie śledzi, slucha i czyta to można dość latwo wyłapać co kto ma do poprawy sami zawodnicy o tym mówią oraz trenerzy.
    Nie rozumiem tylko tego zacietrzewienia u niektórych ludzi nazywających się kibicami z powodu tej zmiany na zawody PŚ.
    Czasami odnoszę wrażenie, że ludzie nazywający sie milośnikami i kibicami tego sportu tylko czekają na to aż naszym sie noga podwinie aby potem mogli dać upust swojej frustracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Krwisty
    Diabełek na tym zdjęciu wygląda jak diler hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się cieszę, że Marcin będzie skakał. Nie wiem, co z tego wyniknie, bo nie jestem jasnowidzem, ale skoro jest jak jest, to czemu nie spróbować. Poza tym lubię go i bólu mi nie sprawia oglądanie go na skoczni. A nagonka jeszcze przed startem rzeczywiście trudna do pojęcia. Psychologicznie, z włączeniem psychologii tłumu :) zrozumieć to można, ale trochę ręce opadają. Ostatnio z przerażeniem zauważyłam, że mimo wszelkich "ale" w niektórych sprawach zgadzam się z Piotrusiem. Chyba czas umierać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. @Lis Zrobiłem mu to w Wiśle. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Bea
    Nagonka to mało powiedziane i łagodnie,
    to wręcz chamstwo, jak dziś rano przeczytałam komentarze pod zmianą jak nastapi na Engelberg, na dobrze nam znanym portalu to zastanawiam się ile trzeba mieć w sobie nienawiści aby wylewać ją na zawodnika czy zawodników.
    A od słów "buloklepy, nieloty, szorobule, / choć nie wiem co to/ można kręćka dostać, choć w przypadku tak miłego ptaszka jakim jest przecież Nielot, bo to ptak to on jest pewnie inteligentniejszy od tych piszących frustratów.
    Były też inne nazwy gorsze ale zostały wykasowane, na szczęście.
    Odechciewa mi się od dawna cokolwiek tam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Czarnylisie,
    poza wyrzuceniem Piotrka, boć on spod skrzydeł wujka Szturca. (Tu dygresja do Nadobnego krwistego- nie pamiętam, jak żeś nazwał Piotrka drzewiej, używając nomenklatury ptasiej. Sokołem? Jeśli tak- to Piotrek pochodzi z sokolarni wujka Szturca pochodzi.)
    Mam nadzieję, że treningi w Ramsau Piotrka nam nie zepsuły. ;)

    @Bea
    ja jestem nieLOTem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Krwisty
    Mam nadzieję, że przy okazji podrzuciłeś mu moją flagę i marker :)

    @deSKI
    Piotrek jest tym który wyznaczył trend :)
    Doszedł do formy poza kadrą, więc jak się nie załapie z raz do trzydziestki, natychmiast trzeba go z kadry usunąć :)
    To żarty są oczywiście. Wyjaśniam, nim ktoś to na serio odbierze.

    @Bea
    Piotruś w obronie naszych skoczków zawsze staje i to trzeba mu przyznać, ale jak mu się włącza część mózgu odpowiedzialna za teorie spiskowe to odnajduje w nim potencjał twórczy Grahama Mastertona :)
    Ciężko o tak płodne umysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @deSki tak nazwałem go Sokołem z Wisły, bo jak wiadomo, Orzeł już był...
    @Lis to zdjęcie było robione grubo przed tym, jak mi flagę przysłałeś. Na najbliższe zawody, czy treningi od razu ja wezmę i coś z Granda Ci pozbieramy.
    @Dona "Nielot" - to i tak łagodne okreslenie he he

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA