Archiwum strony

Maciej Kot - mój cel, to być w dwudziestce w każdym konkursie TCS

Krwisty | 27.12.12 | 4 komentarze

Tuż po dekoracji konkursu świątecznego w Wiśle zapytaliśmy zwycięskich zawodników o podsumowanie zawodów oraz swoich skoków. 


Kamil Stoch - "Było bardzo pozytywnie i miło, cieszę się, że przybyło tylu kibiców. Bardzo im za to dziękuję, bo stworzyli super atmosferę. Bardzo fajne zawody. Na Turniej Czterech Skoczni jedziemy z bardzo pozytywnymi nastrojami. Mamy nadzieję, że kibice przyjdą bardzo licznie i tłumnie i będą jak zwykle najlepszymi kibicami na świecie" - zakończył Kamil.

"Atmosfera super, pogoda fajna, pozytywnie. Mój pierwszy skok był dobry, drugi trochę spóźniony i przy takich skokach jednak brakuje metrów" - podsumował krótko Krzysztof Miętus.

"Jest to dobry sprawdzian formy, takie zawody trochę na rozruszanie po świętach. Przed turniejem dobrze jest się troszkę rozruszać" - mówił drugi na podium Maciej Kot - "Skoki pokazały, że jesteśmy w dobrej dyspozycji i jesteśmy dobrze przygotowani do turnieju. Skok próbny i pierwszy były takie fajne. Ostatni mimo, że był dalszy, to na progu był troszkę zepsuty, ale w powietrzu lepszy" - oceniał Maciek.
Zapytany, czy domyśla się, kto dołączy do nich jako siódmy zawodnik TCS, zażartował: "Wiem kto to będzie, to będzie najlepszy zawodnik Pucharu Kontynentalnego w Engelbergu. Na TCS chciałbym być w czołowej dwudziestce i to jest mój cel" - sprecyzował Maciej.

Więcej w filmie:

Kategorie: ,


4 komentarze:

  1. Ale męczycie tych naszych skoczków :D
    Oni już nie wiedzą czasami co mają odpowiadać :)
    Super wywiady , relacja jak zwykle ciekawa.Coś mi się wydaje, że ten 7-my już wybrany przez Prezesa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Dona !

    Dobrze, że męczą ;D Mnie to nie przeszkadza :D Ja już w niedziele mówiłam Robertowi, że ma o mnie pamiętać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się w tle muzyka zawsze ta sama :P ale to nic uwielbiam tę muzykę to z filmu "Piraci z Karaibów " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Dona na skoczniach z reguły puszcza się jedną i tę sama płytę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA