Archiwum strony

Andreas Widhoelzl asystentem kadry narodowej Austrii

Krwisty | 8.5.13 | 4 komentarze


Austriacki Związek Narciarski (OESV) ogłosił zmianę w sztabie szkoleniowym.
Oprócz pierwszego trenera Alexandra Pointnera i jego asystenta Alexandra Diessa, również były skoczek  Andreas Widhoelzl będzie już niedługo  pracował z kadrą narodową jako drugi asystent trenera.


36-latek, który po zakończeniu kariery zdobył wykształcenie trenerskie oraz w pedagogice socjologicznej, zdobył pierwsze szlify jako trener juniorów w ciągu ostatnich trzech lat

"Tej wiosny dostałem ofertę pracy z zespołem i rzecz jasna był to dla mnie wielki zaszczyt. Czekam już na to i czuję ekscytację, zastanawiając się, jak wszystko będzie wyglądało. Oczywiście, to coś innego niż praca z młodymi zawodnikami, ale jestem w pełni zmotywowany. Cieszę się, iż znowu znajdę się w tym biznesie. Przeszedłem na sportową emeryturę w 2008 roku i przez 15 lat przemierzałem świat jako skoczek narciarski. Bycie po drugiej stronie i korzystanie ze swojego doświadczenia emocjonuje mnie teraz. Moim celem będzie rozwój w dziedzinie sprzętu, ale również praca w roli trenera" - oznajmił Widhoelzl.



Dyrektor Sportowy w OESV  Ernst Vettori, jest także zadowolony  z tego powodu:  "Czuję satysfakcję, ponieważ - za sprawą Andreasa Widhoelzla - udało nam się wprowadzić do drużyny niegdyś utytułowanego zawodnika. Wniesie do naszego zespołu swoje doświadczenie i stanie się gwarantem nowych impulsów. To kolejny krok w kierunku udanego sezonu olimpijskiego".

Źródło: berkutschi.com

Kategorie: , ,


4 komentarze:

  1. Mam pytanie co do zdjęcia.
    Czy Andreas Widhoelzl to ten w cylindrze? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty stary, ten w cylindrze to Adam Małysz ;-)

      Usuń
    2. @Robert
      To pewnie ten w żółtym to Granda :D

      Usuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA