Archiwum strony

Anette Sagen trenowała w Szczyrku

Krwisty | 10.10.13 | 0 komentarze

Jak donosi serwis Berkutschi.com na beskidzkich skoczniach trenowały takie tuzy skoków narciarskich jak Anette Sagen, Thomas Morgenstern oraz kadra Słowenii. 



Serwis Berkutschi informuje, że mijający tydzień na Skalite w Szczyrku trenowała także grupa 30. Norwegów z Flying Team Vikersund. Wśród licznej grupy młodzieży pojawiła  się  jedna z najbardziej zasłużonych i utytułowanych zawodniczek świata Anette Sagen.

- To mój drugi pobyt w Szczyrku. Od kilku lat jeździmy na obozy do Polski całą grupą, najpierw było Zakopane, teraz Szczyrk. Bardzo mi się tutaj podoba, to naprawdę świetny nowoczesny obiekt treningowy. Logistycznie też jest łatwiej – hotel jest tak blisko skoczni, skakać możemy na wszystkich trzech skoczniach prawie równocześnie.

- Dziś trochę wiało i nie udało się przeprowadzić porannego treningu na skoczni normalnej, ale jak tylko sama nie skaczę pomagam trenować dzieciaki. Sama odbyłam już szkolenie trenerskie i to duża frajda dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodszymi.„leczyłam się z kilku drobnych kontuzji, więc w ogóle długo nie skakałam. Dużo trenowałyśmy, ale w domu, bez wydawania pieniędzy na drogie wyjazdy. Tego lata skoncentrowałam się bardziej na treningu ogólnorozwojowym, raczej niż siłowym (...). 

Foto: Lisbet Aarum 

- Nie jestem wielką fanką letniego skakania w ogóle, zdecydowanie bardziej wolę zimę i skoki na śniegu. Poza tym długo nie skakałam przez urazy i teraz skaczę tylko na skoczniach normalnych, chcę po prostu dobrze się bawić (...).

- Poziom kobiecych skoków jest wysoki jak nigdy dotąd, z sezonu na sezon widać ogromne postępy. Jest coraz więcej dobrych zawodniczek, z różnych krajów. Szczególnie interesujący był pierwszy konkurs mixed team na dużej skoczni w Courchevel (FRA) (...) - komentowała serwisowi Anette Sagen.


Sezon Pucharu Świata kobiet będzie miał inaugurację w Lillehammer (NOR). 6 grudnia rozegrany zostanie konkurs mixed team, dzień później konkurs na skoczni HS-100.

Więcej TUTAJ

Źródło: Berkutschi.com 

Kategorie: ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA