Archiwum strony

PŚ Zakopane: Bardal wygrywa kuriozalne zawody, Kot 10.

Aga Pająk | 19.1.14 | 22 komentarze

Dzisiejszy kuriozalny konkurs Pucharu Świata w Zakopanem wygrał Anders Bardal. Norweg w swojej próbie uzyskał 131,5 metra. Drugie miejsce zajął Peter Prevc (125,4 m). Na najniższym stopniu podium stanął Richard Freitag (129 m).

Dalej kolejno uplasowali się Marinus Kraus (130 m), Mikhail Maksimochkin (130,5 m), Severin Freund (124 m) oraz Michael Hayboeck (122,5 m). Ósme miejsce zajął Tomaz Naglic (128 m), a dziewiąty był Anssi Koivuranta (125,5 m). Czołową "10" zamknęli Maciej Kot (126,5 m) i Andreas Kofler (131 m).

Punkty zdobyli także: Klemens Murańka (117,5 m) - 13., Krzysztof Biegun (126,5 m) - 15., Kamil Stoch (126,5 m) - 17., Piotr Żyła (118,5 m) - 19. i Jan Ziobro (119 m) - 21.

Nie będziemy oceniać decyzji podjętych przez jury, gdyż każdy kibic skoków ma zapewne na ten temat inne zdanie.

źródło: informacja własna

Kategorie: , , , , , , ,


22 komentarze:

  1. Ten konkurs to była farsa, która już na wstępie powinna być odwołana. Kolejna sprawa, to IO Kubacki pokazał, ze wczoraj to był fart do warunków i tyle i jak zostanie zabrany kosztem Muranki to będzie taka sama farsa ja dzisiejsze zawody. Zobaczcie miejsca Murańki wśród Polaków od Engelbergu 4, 6, 2, 2, 2, 6,5,4,3,2

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkty zdobyte przez naszych zawodników w czasie 21.12.2013- 19.01.2014r.:
    Kamil- 491,
    Janek- 253,
    Piotrek- 138,
    Klimek- 123,
    Maciek- 120,
    Dawid- 31.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiejszy konkurs był loteryny, a więc pomińmy go:
    Kamil- 477,
    Janek- 243,
    Piotrek- 126,
    Klimek- 103,
    Maciek- 94,
    Dawid- 31.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skandal i jeszcze raz skandal.
    Dokładnie dziś było widać kto trzęsie całymi skokami z resztą ci co sie nie bali mówić tam prawdy powiedzieli co o tym myslą dla żadnego innego skoczka nie zrobili by takiego wyjątku żeby powtarzali swoje skoki a gwizdy na trybunach również dają do myslenia co o tym kibice sądzą.
    Pointner o mało wszystkich tam nie pozabijał za takie zachowanie w innej dyscyplinie trener został by ukarany karą finansową z usunięciem z parkietu, boiska włącznie ale nie w skokach.
    To samo było dziś ponownie z dziwnie działającymi pkt za wiatr zawodnik mówi "mialem na całej długości skoku w plecy" a punkty ma ujemne było kilku takich.
    Farsa ......a skoro konkursy mogą ciągnąć kilka godzin to jeszcze raz napisze stary system skakania WRÓC bo wtedy choć wszyscy mieli szanse na powtórzenie skoków albo powtarzali wszyscy albo nikt i to kolejna przesłanka ku powrotowi starego systemu.
    To co się obecnie po robiło ze skokami to jest żenada nie mająca nic wspólnego z tym sportem.
    Świetnie skomentował całą sytuację Dawid i Jasiek ale znowu nie Kamil on niczego nie komentuje choćby na głowę mu Tepes spuścił granat .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten Kamil wygrywa, a Kubacki póki co zawala skok za skokiem i jest ciągnięty za uszy na IO.

      Usuń
  5. Wnioski pokonkursowe:
    1. Zmiany w sprzęcie idą w taką stronę, że każdy podmuch wiatru w przód, czy tył wypacza zawody w stopniu niesłychanym... który to już tegoroczny zwycięzca PŚ?
    2. Mogę zrozumieć irytację Pointnera (choć jakoś protestującego trenera Niemców nie widziałam), ale pozostaje pytanie - czy gdyby to się zdarzyło skoczkowi z innego kraju, też powtarzałby skok? A po drugie i to było porażające - forma, a właściwie furia z jaką Pointner zaatakował w końcu szefa PŚ. I pokora Hofera.... Ja rozumiem sam protest, ale tak..... Za komentowanie decyzji sędziów najwięksi trenerzy świata są wywalani na trybuny....

    OdpowiedzUsuń
  6. I nie wiedziałam o tym- co powiedział Kruczek - jeżeli obniża się belkę to i zmienia się korytarz.... czyli można skakać przy silniejszym wietrze pod narty.... Tak zrobiono przed powtórkowymi skokami - Kruczek powiedział wtedy - Tak steruje się konkursem. Tyle, że marna prędkość na progu i tak skróciła skoki... I właściwie powinni skakać jeszcze raz....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrek:
    http://www.sport.pl/soczi2014/10,134860,15300526,PS_w_Zakopanem__Zyla__Skakalem_w_gorszych_konkursach_.html#BoxSportTxt

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład polskiej kadry na Igrzyska:
    Kamil Stoch (WKS Zakopane)
    Jan Ziobro (WKS Zakopane)
    Maciej Kot (AZS Zakopane)
    Piotr Żyła (Wisła Ustronianka)
    Dawid Kubacki (Wisła Zakopane)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiadomo ? to pewne? hmm byłam pewna, że wezmą Klimka.
      Irytuje mnie nadal w tym sezonie Piotr z tym przysiadem na nocniku jakoś mnie nie przekonuje, ze akurat na IO odleci.Skacze przeciętnie.

      Usuń
    2. Pewne. Podaje krwisty i SJ.
      Klimek ma prawo czuć się wyrolowany. Mam nadzieję, że powalczy w Sapporo o 200 pkt, utrzyma dobrą formę, a na koniec sezonu wyląduje w TOP10 i na podium MŚwL.
      Adam wraca z Dakaru i obaj z wujkiem biorą się za kuper Piotrka.

      Usuń
    3. Klimek jedzie na PŚ do Sapporo? ........
      Pewnie, że go wyrolowali zdobył więcej pkt w PŚ w tym sezonie niż Dawid nie przekonują mnie argumenty Kruczka.

      Usuń
  9. Na MŚ Juniorów nominowani zostali: Klemens Murańka, Aleksander Zniszczoł, Krzysztof Biegun, Jakub Wolny i Przemysław Kantyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiejszy konkurs wywołał u mnie tylko negatywne wrażenia. Najlepszym wyjściem było po prostu odwołanie zawodów, które z uczciwą rywalizacją miały niewiele wspólnego. Ale wiadomo, dla tylu kibiców pod skocznią próbowano to ciągnąć.

    Co do składu na Soczi, to ja nie mam przekonania do Kubackiego, ale trzeba liczyć, że jego forma będzie do igrzysk jeszcze rosnąć. Szkoda Klimka, bo na igrzyska zasłużył bardziej od Dawida.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem rozdarta bo kibicuję i Dawidowi i Klemensowi. Ja nie zabrałabym .....Żyły. Ma kłopoty z dojazdem, jego skoki mnie nie przekonują. Dawid ma potencjał, niestety nie ma trenera, który pomógłby mu go uwolnić. Klemens został ofiarą .... uporczywego promowania Huli. Później wszedł do PŚ, miał mniej startów i jako ten mniej doświadczony wypadł....
    mój wybór:
    Stoch
    Kot
    Ziobro
    Murańka
    Kubacki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się domyślam czemu ty tak Dawidowi kibicujesz :)
      Najlepiej wszystko zwalić na Hulę :)

      Usuń
  12. Ja nie wiem czego ty się domyślasz?
    ja kibicuję bo widzę potencjał, po drugie Dawid jest sympatycznym, ułożonym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. I krytykuje jury bez krępacji :) Nie mówię, że to źle bo dobrze że powiedział to co myśli, ale już widać że zaczynasz go przez to forować.
    Piotrek Żyła ma w tym sezonie kilka razy lepsze wyniki od Dawida.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubackiego forowałam już w tamtym sezonie na SJ - zawsze miał dla mnie duży potencjał.

      Usuń
  14. Na serio szkoda mi Klemensa, zrobił wszystko, aby pojechać na te IO, pokonał Kubackiego o 100pkt, regularnie punktował i był naszym skoczkiem nr 3, a wysłali go na MŚJ. Mam tylko nadzieję, że się nie załamie taką decyzję tylko udowodni kolejnymi startami, jaka to była głupia decyzja.

    Oczywiście na IO będę kibicował Kubackiemu, w końcu reprezentuje nasz kraj, ale moim zdanie trenerze postąpili nie fair.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też Klemensa bardzo żałuję. Najpierw choroba, brak treningów, w tym roku brak powołań itp....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mówić.... też żal mi chłopaka. Jakoś nie wierzę, zę na IO Dawid nagle osiągnie inną parabolę lotu albo Piotrek będzie nagle odlatywał z nocnika .

      Usuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA