Archiwum strony

Maciej Kot, Jakub Wolny, Aleksander Zniszczoł - wypowiedzi po konferencji w Krakowie (Video)

Krwisty | 3.4.14 | 5 komentarze

Maciej Kot, Jakub Wolny oraz Aleksander Zniszczoł na konferencji podsumowującej sezon zimowy udzielili krótkich wypowiedzi dla naszego serwisu. Zapraszamy. 











Maciej Kot
Sezon ciężki i ciężko go ocenić w kategoriach czy lepszy od poprzedniego bo był zupełnie inny. Mogło być lepiej i gorzej. Po analizie wychodzi, że nie było źle i można być zadowolonym. Zrealizowałem 33 procent tego co sobie założyłem. To taki średni wynik.  Jak najbardziej jestem za Igrzyskami Olimpijskimi w Polsce. Pomysł ze skokami na Stadionie Narodowym bardzo mi się podoba. Plany na najbliższe miesiące to studia i zrealizowanie swoich planów pozasportowych.






Jakub Wolny
Zrealizowałem swoje plany. Nie spodziewałem się aż tak dobrych wyników. Uważam, że plan zrealizowany w 110 procentach. Moje plany najbliższe, to matura w maju i praca latem.





Aleksander Zniszczoł
W moim wykonaniu trochę gorzej. Na treningach było ok, ale w zawodach coś "łapało mnie za nogę" i nie pozwalało osiągać rezultatów jakie bym chciał. Trzeba to pokonać i od nowego sezonu robić swoje przede wszystkim na zawodach. Igrzyska Olimpijskie w Krakowie jak dla mnie jak najbardziej. Wiąże się to jednak z dużymi kosztami. Skoki na Stadionie Narodowym? Czemu nie. Jak będą tylko dowozić śnieg do Warszawy (śmiech).


Video:



Źródło: Informacja własna

Kategorie: , , ,


5 komentarzy:

  1. Dlaczego Klimka nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam przyczyny, ale chyba 15 kwietnia Klimek ma mieć operację oczu, więc może już się do niej szykuje, a w dniu konferencji miał robione jakieś badania.

      Usuń
    2. Aaa faktycznie zapomniałam o tym. No to trzymam kciuki za udaną operację.

      Usuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA