Archiwum strony

Noriaki Kasai - Postaram się zdobyć to, czego mi brakuje

Aga Pająk | 7.4.14 | 2 komentarze

Sezon 2013/2014 był jednym z lepszych w karierze Noriakiego Kasai. Japończyk dwukrotnie stanął na podium Igrzysk Olimpijskich w Soczi, lecz jak wiemy, nie na jego najwyższym stopniu. Walczył nie tylko z rywalami, ale także z kontuzją. 



Japoński weteran powiedział, że jest bardzo zadowolony z tego sezonu i że zostanie on w jego pamięci. Należy pamiętać, że nigdy wcześniej nie zdobył on indywidualnie medalu olimpijskiego. Udało mu się dopiero teraz.

Wierzę w siebie zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Mam również duże doświadczenie, ale nie mam złota olimpijskiego ani mistrzostwa świata - to jest moja motywacją. To oraz znalezienie żony. Oczywiście, będę skakał przez najbliższe lata. Postaram się zdobyć to, czego mi brakuje. - powiedział Noriaki.

Według zawodnika skoki narciarskie w Japonii wciąż nie są popularne, ale jednocześnie mam on nadzieję, że to się zmieni.

źródło: skokinarciarskie.pl

Kategorie: , , , , , ,


2 komentarze:

  1. Czyli gdzieś się musiała zapodziać mu jego kobita, bo, jak donosi SJ za Fb:
    "41-letni japoński skoczek tuż po wywalczeniu srebrnego medalu w Soczi oświadczył się swojej wieloletniej partnerce - Reinie - która bez wahania przyjęła zaręczyny. Kasai i Reina ślub wzięli zaraz po powrocie doświadczonego skoczka z Rosji do kraju.
    Huczne wesele zaplanowane jest dopiero na październik." :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA