Archiwum strony

Johann Andre Forfang: Fannemel dzisiaj był bardzo mocny

Szychu | 22.7.16 | 0 komentarze

Norwegowie okazali się najlepsi podczas dzisiejszego konkursu drużynowego w Wiśle. Cennym punktem drużyny norweskiej był Johann Andre Forfang. Młody Norweg ocenił swój dzisiejszy występ.


- Skoki nie były doskonałe. W pierwszym skoku gim miałem problem z lądowaniem, w drugiej serii była to próba mocno spóźniona, dlatego nie jestem w pełni zadowolony, bo zawsze staram się dawać z siebie wszystko.

Norweg nie ukrywał zadowolenia po zwycięstwie:
- Wygrana w Wiśle to fantastyczne uczucie. Fannemel był dzisiaj bardzo mocny i z przyjemnością będę oglądał jego jutrzejsze skoki. Sam ze swojej postawy nie jestem do końca zadowolony i dlatego to nie jest aż tak wielka radość jak w przypadku zwycięstwa indywidualnego w Titisee-Neustadt, ale mimo to cieszy mnie wynik - stwierdził Forfang.

Czy młody Norweg ma jakieś plany na wakacje?
- W czasie przerwy spędziłem parę tygodni w domu, nigdzie nie podróżowałem. Potrzebowałem odpoczynku - powiedział mistrz świata juniorów z 2015 roku. Dodał też, że nie ma wielkich zmian w systemie przygotowawczym.

Forfang odniósł się również do nowych kombinezonów:
- Są one trochę specyficzne, ale wprowadzenie ich jest jak najbardziej sprawiedliwe, jak dla mnie może być to dobry przepis - stwierdził, po czym pochwalił atmosferę w Wiśle - Jest to wspaniałe miejsce. Publiczność, pogoda i ogólnie wszystko jest tutaj fantastyczne.

Zimą zostanie rozegrany Turniej Norweski. Co o tym pomyśle sądzi Johann Andre Forfang?
- Ten turniej będzie dla mnie wielkim celem na zimę. Jestem podekscytowany faktem, że będę mógł rywalizować na swoich ojczystych skoczniach.



Korespondencja z Wisły - Krzysztof Sachmata 

Kategorie: , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA