Archiwum strony

Aleksander Zniszczoł: Powrócił stary błąd

Unknown | 24.9.16 | 0 komentarze

Aleksander Zniszczoł zajął 18 miejsce w pierwszym konkursie z cyklu Letniego Pucharu Kontynentalnego w Wiśle. Poniżej możecie przeczytać wypowiedź zawodnika klubu WSS Wisła.









O swoich skokach:
- Dzisiaj skoki nie były zbyt dobre. Na progu było w porządku, jednak wszystko psułem w powietrzu. Mimo to, że miałem wysokość, nie było tej prędkości by odlecieć.

O błędach w skokach:
Oczekiwałem tutaj małej "petardy" i tak trochę się czaiłem na te zawody. Jednakże, wrócił tutaj stary błąd, który powoduje, to że hamuje mi prędkość po progu. Jest on trudny do wyeliminowania, zmagam się z nim cały czas. Są skoki, że wyjdzie mi tzw. petarda, ale kiedy przegapię ten jeden krótki moment i nie wykonam tej pracy, to są wtedy takie skutki, że skoki nagle są krótsze o 15 metrów.

O celach na jutrzejszy konkurs:
- Moim zadaniem jest po prostu skoczyć jak najlepiej potrafię.

O zmianach w treningach:
- Zmienił się trening motoryczny i dynamiczny, jednak większość rzeczy pozostało bez zmian.
Ćwiczenia budujemy po to, co wykonujemy na skoczni.

Korespondencja z Wisły: Jakub Bachta i Radosław Sarnik

źródło: informacja własna

Kategorie: , , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA