Archiwum strony

Absencja Roberta Kranjca w nadchodzącym sezonie

Szychu | 1.11.16 | 0 komentarze

Zła wiadomość dla wszystkich sympatyków Roberta Kranjca. Słoweński skoczek ostatnio nabawił się kontuzji kolana, która okazała się na tyle poważna, że wyeliminowała go ze startów w nadchodzącym sezonie.

Rezonans magnetyczny wykazał uszkodzenie więzadła krzyżowego. Do kontuzji doszło najprawdopodobniej podczas rozgrzewki przed zawodami Letniej Grand Prix w Klingenthal.

- Przez dłuższy czas trenowałem, nie wiedząc w ogóle o urazie. Zdecydowałem się na operację, ponieważ istniało ryzyko pogłębienia kontuzji przy kolejnym upadku - tłumaczył 35-letni Słoweniec w wywiadzie dla TV Slovenia, po czym podjął decyzję co do startów w nadchodzącym sezonie - To była dla mnie trudna decyzja, jednak wolę poświęcić czas dla siebie, wyciszyć się i nie ryzykować pogorszenia stanu mojego kolana, dlatego zdecydowałem odpuścić starty w nadchodzącym sezonie. Moim głównym celem jest przygotowanie się do Igrzysk Olimpijskich w Pyeongchang. Oczywiście najpierw muszę wywalczyć sobie miejsce w drużynie.

Przypomnijmy, że w poprzednim sezonie Robert Kranjec uplasował się na 13. miejscu w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata i był zwycięzcą w dwóch konkursach (Vikersund, Planica).

Źródło: rtvslo.si

Kategorie: , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA