Archiwum strony

Andrzej Stękała po konkursie indywidualnym PŚ w Zakopanem: Świetnie się tutaj bawiłem

Radosław Sarnik | 24.1.16 | 0 komentarze

Dla Andrzeja Stękały mijający weekend ze skokami w Zakopanem był pełen pozytywnych wrażeń. Po zajęciu 3 miejsca wspólnie z kolegami w konkursie drużynowym, dzisiaj Andrzej zaliczył swój najlepszy indywidualny występ w krótkiej historii swoich startów w Pucharze Świata - 17 miejsce. Jak ocenił swój występ Stękała?




- Jestem bardzo zadowolony. Świetnie się tutaj bawiłem. Skoki oceniam na bardzo dobre. Jest lekki niedosyt bo mogła być wyższa lokata, ale zadowala mnie ten wynik - ocenił swoje 17 miejsce Stękała

Andrzej Stękała ocenił także warunki jakie panowały w dzisiejszych zawodach:
- Dzisiaj na skoczni trochę kręciło, ale konkurs był w dość równych warunkach. Nie skupiałem się na myśleniu o nich.

Dla Andrzeja tegoroczne zawody były debiutem przed wielką zakopiańską publicznością.
- Czuć te emocje i tą atmosferę, ale nie miałem jakiegoś stresu z tym związanego. Zawody są świetnym show, jak każde w Zakopanem.

Korespondencja z Zakopanego - Radosław Sarnik i Jakub Bachta

Kategorie: , , ,


0 komentarze

Masz coś do powiedzenia? Napisz w kratce. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy napisanych przez internautów. Niestosowne komentarze będą usuwane. Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania w serwisie WinterSzus.pl. REGULAMIN KOMENTOWANIA